jävla svärmor!
Förlåt att jag skrattar, men vad är tantens problem???
Kan bara instämma med Piiiip, var och en får skämmas för sig själv, och hon har ju verkligen betett sig som ett rikspucko inför hela släkten. Starkt jobbat. Hoppas du orkar hålla distansen och se det på det viset.
Men herregud, är människan
1. Efterbliven
2. Förståndshandikappad
3. Norra europas värsta white trashkärring
4. Alla ovanstående alternativ
Vilken hagga! Det där var en tydlig markering gentemot ert bröllop. Är hon skild? Hon unnar väl ingen nån lycka för att hon är så miserabel själv. Prata inte mer med henne. Din man borde säga ifrån!
Tala om att göra bort sig alltså!! Jag skulle nog ha skämtat till en liten pik om hennes klädsel under bröllopet, nästa gång ert bröllop kommer på tal, så att hon inser att det är hon som klantat sig.
Med lite retorik och taktik går det att be folk att dra åt helvete med sån finess så att dom tackar för det. ;)
Verkligen inte! Undrar verkligen vad hon tänkte?!
Är det inte lite lustigt ändå detta med söners mammor.. OFTA OFTA dyker det upp inlägg här att svärmor är en elak häxa. Inte lika många gånger skrivs det om att HENNES mamma är elak mot svärsonen
Och jag ställer mig i ledet av HÄXOR till svärmor,. haha.. Min är inte klok i huvudet nånstans och det va inte förra heller. Tänk att vi utgör sånt HOT, men dom tänker inte på att vi faktikst ÄLSKAR deras son och att vi vill deras BÄSTA . Neej neeej vad har vi för skumma avsikter egentligen ?
Vi träffades via nätet och jag är några år äldre än honom och när mamman fick veta det - Ja då skulle han akta sig för jag kunde ju vara en sol och vårare. Jag skulle ju inte göra annat än att lura honom etc.
Jag har blitt utfrågad ett antal gånger om min ekonomi till henne, som hon INTE har ett skit med att göra
Nu har vi vart ihop i 10 år, MEN vi bor inte ihop ännu och VARFÖR gör vi inte det och VARFÖR flyttar inte jag ?
Hon skrev ett mail till mig för nått år sedan och frågade varför min pappa ( mamma är död) och mina syskon va viktigare än hennes son ?? . JÖSSES.. jag vände på det hela.. varför ska DU vara viktigare än mig skrev jag då. Det tog hus i helvete som ni förstår.Hon är en sån person som ska ha hela släkten hos sig nääära helst varje helg och det funkar ju inte riktigt så i verkliga livet, men det fattar hon inte.Hon ringer sin son i tid och otid och m2b's bror har dedikerat sitt liv till henne, ingen flickvän och knappt eget liv bara mamma mamma hela tiden och jag mår illa av att se det.Grabben är ju snart 35 bast .
Hon lägger sig i ALLT, ska veta ALLT. vilket vi inte berättar och då surar hon.. barnsligt rent ut sagt Å jag skulle kunna sitta å mala huuur länge som helst
Vi har provat rest ihop, men det slutar i katastrof.
M2b har sagt till henne ett antal gånger att han VILL flytta till mig MEN att han vill ha jobb först, men hon lyssnar inte. Och nu när vi berättade att vi ska gifta oss skrek hon .. MEN VARFÖR GÖR NI SÅHÄR
Och m2b blir tyvärr som en liiiiiiten pojke inför henne och det mår jag oxå illa utav.Ska hålla på att försvara sig och hålla på. han är ju en vuxen man för guds skull. Men det är ju inte det svaret man vill höra då man berättar en glad nyhet.
Vi gör ju saker i fel ordning enligt henne ( och resten av släkten) man ska bo ihop först och sen gifta sig
Men ingå i bröllopsplanerna det gör hon INTE
Men till TS skulle jag vilja säga att jag FÖRSTÅR dig och jag skulle satt kärringen i köket eller slängt ut henne.
Ta avstånd från hennes och VISA ditt missnöjje
Ursäkta mitt långa inlägg och hoppas någon orkade läsa
Ja, det är nåt skumt med vissa mammor och deras söner,,, av nån anledning som jag inte begriper. Har själv vuxna söner och skulle aldrig komma på tanken att bära mig åt så mot dem och deras partners!! Klipp av navelsträngen nån gång, för h-e, skulle jag vilja säga till dessa kvinnor som ofta är så manipulativa. Släpp taget om era barn! Helt otroligt att inte kunna acceptera att ens barn blir vuxna,,, det visste man väl för f-n från den dagen man blev gravid??
Suck, säger jag bara!!