jävla svärmor!
Ni skulle ha kastat ut satmaran med huvudet före!!!!!!!!!!!! Eller rättare sagt, hon skulle inte ha kommit in (nu skriver jag som att ni gifte er i kyrka så du får ändra lite om det var utomhus t.ex...)
Men seriöst... Sånt kallas magsjuka!
Att majbrasan skulle vara viktigare än sin sons bröllop är ju faktiskt väldigt märkligt.
Jag tycker att du har rätt att vara sur, mjukisbyxor känns ju inte kul.
Jag skulle inte bli glad iaf
Åh men jösses
Vilken j--la kärring rent ut sagt
Skönt att höra att fler än jag hade blivit förbannade!
Konstigt nog verkar allt sånt gå min sambo helt förbi, (självförsvar kanske..) han vill nog inte fatta.
Visst jag förstår att det var ett sätt att återigen protestera och markera mot mej, men att förstöra för sin egen son?
Jag blir ju bara förbannad men om min mamma hade gjort så hade jag blivit enormt ledsen och besviken, så det är ju min man det egentligen drabbar.
Men nu ger jag faktiskt upp att försöka mer, jag har tagit väldigt mycket skit de senaste åren men sista tiden har varit liite bättre. Vi har fått barn och verkligen försökt etablera en kontakt mellan h*n och svärmor och det har kännts som att även hon har "svalt" och skärpt till sej. Men sen kom det här som bevisar att hon inte skärpt till sej ett dugg!
vilken jävla kärring!
skäll ut henne! eller skit toltalt i henne.
Det var väldigt dålig stil, ingen respekt för dagen alls. Alla förstår ju att man absolut inte kommer i sådana kläder till ett bröllop, oavsett klädkod eller avsaknad av sådan.
Jag tycker att din man kan ta ett snack med sin mamma om att hon skall kunna visa er mer respekt framöver. Det samtalet skall han ta, inte du... för det är hans mamma och du skall inte behöva bli osams med henne.
Lycka till... Kanske ska flytta en bit bort från henne :)
Fy faan.
Jag och min svärmor har heller aldrig dragit jämt. Tror inte att hon heller kommer klä upp sig något spec men jag hoppas ändå att hon lämnar jobba kläderna hemma. Är mer rädd för att det kommer bli dålig stämning eller till och med bråk eftersom det var ett år sen vi träffade henne och ingen annan tycker om henne heller efter allt hon gjort mot oss. Kommer hoppas in i det sista att hon inte kommer!
Det finns något uttryck som går typ " man ska inte skämmas för andra". Tillämpa detta nu. Det är ju HON som har gjort bort sig. HON som får skämmas.
Vilket rikspucko!