• Fossing77

Behöver du hjälp med monogram?

Jaaaa! Jag vill jättegärna ha hjälp... Har ingen fantasi och inget vettigt program att bygga ett i ;) Kan du få till nåt snyggt på Calle och Jenny?

• Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-04-15 13:04:50 följande:
    Ursäkta att jag frågar, men vad har man ett monogram till? Alltså till vad kan man använda det? Det är ju så fint, men svårt tycker jag att få det snyggt och att hitta ett bra användningsområde.
    Jag vill ha ett att göra en stämpel av att använda på ena sidan av våra placeringskort, samt som en sticker som försluter våra kuvert :)
  • Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-04-15 13:15:38 följande:
    Åh, smart :) Det vill jag med ha! :P Kanske en stämpel, så kan man stämpla alla servetter...

Jag vill också gärna ha hjälp med monogram hihi
    Camilla och Mikael... C och M.. själv har jag aldrig lyckats bra alls i mina försök med det :P
    Stämpel är inte så dyrt att beställa :) man skickar sin fil bara och får hem stämpel :) www.mycards.se ska jag beställa från. de gör från 2x2 cm för 69 kr upp till 8x8 cm för 175 kr :)
  • Fossing77

Så här tjusig blev vår monogramstämpel, gjorde efter monogrammet TS hjälpte oss med. Vi älskar den! Massor med tack Sara! :)

• Fossing77

Så här blev utsidan av våra inbjudningar med samma monogram gjort av TS :) Vi är suuuupernöjda!
  • Fossing77

Vi beställde från My cards i Trollhättan :) skickade filen vi fick av TS tillsammans med vilken storlek vi ville ha stämpeln i. Sedan tog det ca en vecka så kom den :) 114:- inkl frakt för stämpel 4x3 cm. Inbjudningarna är dock tryckta, inte stämplade :)

• Fossing77

Jättebra! Man kan ju stämpla på så mycket :) servetter, placeringskort, kuvert, tja allt möjligt :)

• Fossing77

Sabla bra datum om jag får säga det själv ;)

Svar på tråden Behöver du hjälp med monogram?