• tusensköna

Behöver du hjälp med monogram?

Hej!

Jag tycker att det är jätteroligt att göra monogram, så om du behöver lite inspiration eller hjälp attt fixa ett hjälper jag gärna till!
    Skicka bara ett meddelande till mig så ska vi se vad vi kan göra =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-03 19:07
    Åh, vad kul att så många vill ha hjälp med monogram!
    Jag gör så gott jag kan och skicka förslag när jag hunnit bli klar, bli inte nervösa om det tar ett litet tag - jag fick ju helt plötsligt massor att göra! =)

Om det brådskar eller om ni funderar på om jag tappat bort er i högen av alla som vill ha hjälp så är det bara att höra av sig så löser vi det =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-24 17:33
    Några saker till bara, brudar :)

Om ni vill ha min hjälp behöver jag veta följande:
    - vad det ska stå
    - vilken stil ni gillar
    - eventuellt tema/färger/osv
    - vad monogrammet ska användas till (stämpel/tryck/osv)
    - mailadress som jag kan nå dig på
    - gärna datum för bröllopet också, så att jag vet hur bråttom det är

Det tar alldeles för lång tid att gissa sig fram till vad alla gillar och vill ha, så det blir så mycket enklare såhär.

Skicka meddelanden till min inbox!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-11 20:50
    Snälla, SKICKA MEDDELANDE TILL MIN INBOX om du vill ha hjälp och skriv inte här i tråden! Det är så lätt att jag missar det. Om ni bara skriver här kan jag inte garantera att jag inte tappar bort er bland alla monogramsugna brudar.
    Vi hörs av! :)

• Svar på tråden Behöver du hjälp med monogram?
  • Pinkgrape

Ursäkta att jag frågar, men vad har man ett monogram till? Alltså till vad kan man använda det? Det är ju så fint, men svårt tycker jag att få det snyggt och att hitta ett bra användningsområde.

• Fossing77

Jaaaa! Jag vill jättegärna ha hjälp... Har ingen fantasi och inget vettigt program att bygga ett i ;) Kan du få till nåt snyggt på Calle och Jenny?

• Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-04-15 13:04:50 följande:
    Ursäkta att jag frågar, men vad har man ett monogram till? Alltså till vad kan man använda det? Det är ju så fint, men svårt tycker jag att få det snyggt och att hitta ett bra användningsområde.
    Jag vill ha ett att göra en stämpel av att använda på ena sidan av våra placeringskort, samt som en sticker som försluter våra kuvert :)
  • Pinkgrape
    Fossing77 skrev 2011-04-15 13:14:02 följande:
    Jag vill ha ett att göra en stämpel av att använda på ena sidan av våra placeringskort, samt som en sticker som försluter våra kuvert :)
    Åh, smart :) Det vill jag med ha! :P Kanske en stämpel, så kan man stämpla alla servetter...

Jag vill också gärna ha hjälp med monogram hihi
    Camilla och Mikael... C och M.. själv har jag aldrig lyckats bra alls i mina försök med det :P
  • Fossing77
    Pinkgrape skrev 2011-04-15 13:15:38 följande:
    Åh, smart :) Det vill jag med ha! :P Kanske en stämpel, så kan man stämpla alla servetter...

Jag vill också gärna ha hjälp med monogram hihi
    Camilla och Mikael... C och M.. själv har jag aldrig lyckats bra alls i mina försök med det :P
    Stämpel är inte så dyrt att beställa :) man skickar sin fil bara och får hem stämpel :) www.mycards.se ska jag beställa från. de gör från 2x2 cm för 69 kr upp till 8x8 cm för 175 kr :)
  • Pinkgrape
    Fossing77 skrev 2011-04-15 13:19:27 följande:
    Stämpel är inte så dyrt att beställa :) man skickar sin fil bara och får hem stämpel :) www.mycards.se ska jag beställa från. de gör från 2x2 cm för 69 kr upp till 8x8 cm för 175 kr :)
    Det var ju bra pris :) Sparar den sidan i favoriter :P Tack.
  • tusensköna

Hej tjejer!

Som sagt hjälper jag gärna till, men skriv gärna ett meddelande till mig med er e-mailadress så jag vet var jag ska skicka dem =)
    Skriv också gärna vilken stil ni vill ha på det och vad ni ska använda det till.
    Om man ska ha till stämpel t ex blir ju allt i samma färg, men om man vill använda det digitalt till inbjudningar man ska skriva ut/trycka så kan det ju vara i t ex temafärgerna.

Hör av er så ska jag se vad jag kan göra! =)

• snäckan87

Tusensköna, du får jättegärna hjälpa oss med vårt monogram.
    Linda och Alexander eller L & A vilket som blir bäst!?
    Vi hade tänkt göra en stämpel så vi kan ha vårt monogram på inbjudan, kuvert mm. Inte för gulligt utan kanske mer stilrent och snyggt.
    Min mail    lilla_tiger87@hotmail.com

Tack på förhand :)

Svar på tråden Behöver du hjälp med monogram?