• tusensköna

Behöver du hjälp med monogram?

Hej!

Jag tycker att det är jätteroligt att göra monogram, så om du behöver lite inspiration eller hjälp attt fixa ett hjälper jag gärna till!
    Skicka bara ett meddelande till mig så ska vi se vad vi kan göra =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-03 19:07
    Åh, vad kul att så många vill ha hjälp med monogram!
    Jag gör så gott jag kan och skicka förslag när jag hunnit bli klar, bli inte nervösa om det tar ett litet tag - jag fick ju helt plötsligt massor att göra! =)

Om det brådskar eller om ni funderar på om jag tappat bort er i högen av alla som vill ha hjälp så är det bara att höra av sig så löser vi det =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-24 17:33
    Några saker till bara, brudar :)

Om ni vill ha min hjälp behöver jag veta följande:
    - vad det ska stå
    - vilken stil ni gillar
    - eventuellt tema/färger/osv
    - vad monogrammet ska användas till (stämpel/tryck/osv)
    - mailadress som jag kan nå dig på
    - gärna datum för bröllopet också, så att jag vet hur bråttom det är

Det tar alldeles för lång tid att gissa sig fram till vad alla gillar och vill ha, så det blir så mycket enklare såhär.

Skicka meddelanden till min inbox!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-11 20:50
    Snälla, SKICKA MEDDELANDE TILL MIN INBOX om du vill ha hjälp och skriv inte här i tråden! Det är så lätt att jag missar det. Om ni bara skriver här kan jag inte garantera att jag inte tappar bort er bland alla monogramsugna brudar.
    Vi hörs av! :)

• Svar på tråden Behöver du hjälp med monogram?
  • thean
    Fossing77 skrev 2011-05-24 15:01:34 följande:

Så här blev utsidan av våra inbjudningar med samma monogram gjort av TS :) Vi är suuuupernöjda!
    Var beställde ni själva stämpeln ifrån? Är helt nollan gällande dett! Skickar man bara med monogramet från datorn och så fixar de en stämpel? =)
  • Fröken Söt
    Fossing77 skrev 2011-05-24 15:01:34 följande:
    Så här blev utsidan av våra inbjudningar med samma monogram gjort av TS :) Vi är suuuupernöjda!
    Supersnyggt! Har försökt få till ett snyggt monogram, men det går bara inte!
  • Fossing77

Vi beställde från My cards i Trollhättan :) skickade filen vi fick av TS tillsammans med vilken storlek vi ville ha stämpeln i. Sedan tog det ca en vecka så kom den :) 114:- inkl frakt för stämpel 4x3 cm. Inbjudningarna är dock tryckta, inte stämplade :)

• thean
    Fossing77 skrev 2011-05-24 16:10:43 följande:
    Vi beställde från My cards i Trollhättan :) skickade filen vi fick av TS tillsammans med vilken storlek vi ville ha stämpeln i. Sedan tog det ca en vecka så kom den :) 114:- inkl frakt för stämpel 4x3 cm. Inbjudningarna är dock tryckta, inte stämplade :)
    Bra pris ju, blev jättebra tycker jag! Smart att kunna trycka också!
  • Fossing77

Jättebra! Man kan ju stämpla på så mycket :) servetter, placeringskort, kuvert, tja allt möjligt :)

• Linn89

Åh vad roligt. Satt och tittade på detta för ett tag sedan men kom inte fram till något bra. Linn och Daniel heter vi, antar att det blir snyggast med bara L&D. Snappar upp någon föregåendes talare om datumet nedanför 2011.08.20
    Inbjudningskorten är väldigt enkla så det får inte vara allt för plottrigt men inte allt för enkelt heller. Det kommer nog att användas som stämpel.
    linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com

• Minuz

Hej Tusensköna!

Du får jättegärna göra ett monogram till oss också.............
    M & J
    Du får fria händer, skulle gärna vilja ha mallen i både svart och mörklila om det skulle kunna gå????
    Vi gifter oss på kalmar slott 2011-11-11  om det hjälper dig när du ska göra monogrammet...... Färgerna kommer att gå i Mörklila, champagne, guld

mammamia@glocalnet.net

Fossing - Ni har samma datum som vi Skrattande

• Fossing77

Sabla bra datum om jag får säga det själv ;)

• Totadenice

Hej! är även jag hemskt tacksam för ett fint monogram för att trycka på våra program vid vigsel och fest.

Vi heter Jessica och Tomas och tänker oss ett fint monogram med ett "T" "&" "J" lite smått diagonalt men detär upp till dig!

Du når oss på totadenice@hotmail.com

tack för all hjälp i förhand!

Svar på tråden Behöver du hjälp med monogram?