J och J skrev 2011-04-14 09:16:55 följande:
ja visst känns det så?! vi vill absolut fota oss efter så då blev det vigsel tidigt =) men det känns hur bra som helst. bara en tidig morron. men kommer nog ändå inte kunna sova...
vi tänkte att nåt måste dom få att göra om dom nu inte bara vill mingla o prata me folk dom inte känner.
ja verkligen mardröm!!! jag vet inte vad vi gör. här i norr är det omöjligt att veta!
har inget stort partytält. men nåt blir det åtminstone för bålen o tilltugget.
photoboothen blir i så fall i ett husvagnsförtält annars ute.
i värsta fall får vi bara släppa in dom i logen under tiden. men det vill jag helst inte.
vi gifter oss den 9 juli. så rätt nära erat datum
Hehe... näe så vidare värst mkt sömn blir det väl inte. Förmodligen sover man lätt och glider in och ut ur sömnen istället. Ska ställa kl, men jag misstänker att jag går upp innan den har ringt. ;0)
Alla våra gäster känner inte heller varandra, så vi vill också ha lite tidsfördriv åt dem.
Såg i ngn tråd här på BT (eller om det var ngns hemsida) en kul grej med fotograferingen av gästerna.
De hade ställt upp en jätteram och bakom den fick gästerna ställa sig och bli fotograferade. Då ser alla foton ut som "tavlor". Funderar på att "stjäla" den idén. Men en phonebooth i ett husvagnsförtält låter också coolt ;0)
Vi ska ju ändå köra upp vår husvagn så varför inte.
Vill helst inte släppa in dem i lokalen innan vi har kommit heller. Det är sjukt många barn med och jag kan bara gissa hur dukning och annat skulle se ut när de små liven har sprungit benen av sig ett par varv =0)
Vi köpte ett billigt partytält på Jysk, 40kvm är det och kostade bara 3000:-
Sen resonerade vi som så att det däringa tältet kan vi ju hyra ut själva sen efter bröllopet.
Fest kommer ju folk alltid att ha =0)
Ja 9 juli är väldigt nära vårt datum, så vi kanske får "samma" väder.. hahaha
Vilken kyrka ska ni gifta er i?
Vi ska gifta oss i Nydala Klosterkyrka. En otorligt vacker kyrka som ligger vid en stor sjö som heter Rusken.