Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tack för tipset, ska prova det!
Tack för tipset, ska prova det!
Tack så mycket Dragkedja vill jag inte ha, tycker snörning är så himla vackert. Eller menar du att man skulle ha dragkedja innanför som inte syns?
Tack för inputen. Visste inte att det har en tendens att klättra uppåt, det är definitivt värt att tänka på.
Jaha, ja nej jag är verkligen förtjust i snörningen. Men den kanske skulle suttit lite bredare, men tror faktiskt inte att det är svårt att sy in den lite grann. Nu kan jag inte ens trä en nål, men själva klänningen är inte så komplicerad tror jag.
Får verkligen hoppas på att det inte regnar. Lät inge roligt. Det är den 7 juli så visst kan det regna, men hoppas på strålande sol
Jaha, ja nej jag är verkligen förtjust i snörningen. Men den kanske skulle suttit lite bredare, men tror faktiskt inte att det är svårt att sy in den lite grann. Nu kan jag inte ens trä en nål, men själva klänningen är inte så komplicerad tror jag.
Får verkligen hoppas på att det inte regnar. Lät inge roligt. Det är den 7 juli så visst kan det regna, men hoppas på strålande sol
Här är alltså klänningen från Millybridal som jag fick för några veckor sedan.
Och den här kom idag från Shopindream.
Den är för liten över höfterna men har tagit den till en sömmerska som ska fixa det, så att jag kan dra ner den ordentligt. Nu sitter den för högt upp som ni kanske kan se vid bysten.
Vilken tycker ni var finast?
Närbild på brodyren.
Jag tycker att skenorna lyser igenom väldigt mycket. Eller är det normalt?
Det var en inbyggd underkjol i den så den jag köpte extra var helt onödig.
Tack.
Gillar ettan mest men tycker att dom ser lite billiga ut. Fasen, man kanske skulle köpt sig ett original..