• emmadeckmar

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

för dyr för dyr för = för dyr för ..blev en väldig upprepning där Tungan uteSkrikandes

• emmadeckmar
    daniiel skrev 2012-06-16 00:06:24 följande:
    Vad tråkigt :/ Men har du prövat hos några andra? Tex Milly eller Corals?
    Jag har inte porövat några andra ännu! ska vänta på svar från Landy som jag lär få till veckan, är ju helg kom jag på Skrattande vi gofter oss 11/11 så det börjar bli dags att beställa NU, vill inte vara ute för sent!
    1700tal skrev 2012-06-16 08:34:12 följande:
     Men förhandla med priser är helt ok, det förväntar de sig nästan.
    Aha, men gud va bra! jag är alltid så rädd att fråga om saker, speciellt om det gäller att gå ner i pris t.ex. Då tror jag att dom kanske skiter i att svara mig istället för då tycker dom jag är jobbigt ;D
    1700tal skrev 2012-06-16 10:06:31 följande:

Emma - vet inte om nån länkade till denna förut men hittade just denna på landy och tyckte det var ett bra exempel på den teknik/material som används för den klänning du funderade på. Tycker den här i länken är så fin att jag allvarligt funderar på att beställa den bara för att se hur den blir!

www.landybridal.co/trumpet-mermaid-sweetheart...

Wow, den där var ju riktigt fin!
    Hade den inte  varit trumpet så hade jag övervägt den! vet inte om jag passar i trumpet-typen. Jag är 164 lång och väger runt 50-52kg.. tänker mig att en såndär klänning bärs bäst upp av låånga tjejer med snygg kropp Flört fast jag har ju tänkt ha 10cm klack så jag kommer bli "lång" Skrattande

Måste bara tillägga att jag gillar färgen som är på bilden. Det står champange, alltså är den i taffeta? för om jag kollar färgkartan på taffeta så är champange-färgen väldigt ljus. Jag tycker inte om den mörkare champange som man kan se på andra klänningar.
  • emmadeckmar
    1700tal skrev 2012-06-16 10:06:31 följande:

Tycker den här i länken är så fin att jag allvarligt funderar på att beställa den bara för att se hur den blir!

www.landybridal.co/trumpet-mermaid-sweetheart...

Va roligt du är förresten! beställa bara för att se hur den blir FlörtSkrattande
  • emmadeckmar

Gaah, jag blir helt snurrig! så man kan ju alltså göra om en bild på deras klänning och visa exakt hur man vill ha det? blir mycket mailande hit och dit, håller dom koll på allt?! Förvånad

jaså ni gillar real sample bilder?? Flört det gör jag också iofs, gjorde inte det förut men då ser man ju faktiskt vad man får!

Gällande färgerna, såhär olika (!) ser de ut på deras färgkartor:

Taffeta:

Satin:

• emmadeckmar

Jag har inget kvar efter 3 små barn så jag har inte heller någon byst! däremot är jag ganska smal/normal i kroppen

Italia08 skrev 2012-06-16 11:17:05 följande:
    Mermaidklänningar kan visst bäras av korta tjejer. Cool Jag är 158 cm o väger 50 kg, har en trumpet här hemma som jag haft som gäst på ngt bröllop. Och jag tycker att jag passar i den... Flört
    Ja, men då är det nog mer själva kroppsformen som gör't! jag har ingen byst kvar efter 3 kids och jag antar bara att det krävs lite former för att bära upp en sån klänning ;P fast allt går ju!
  • emmadeckmar

HAHA, snyggt med texten som jag trodde försvann, fast som var kvar upptill! sorry! Skrattande

• emmadeckmar

Kan jag skicka en sånhär bild?

Alltså kan dom göra om den här som jag beskrivit så blir den ju precis som jag vill ha den!

• emmadeckmar

Klickade på fel knapp, tror jag måste ta en powernap strax! blir overload i hjärnan av allt tänkande Skrattande

Här är bilden som var menad att hamna i inlägget ovan:

Funderar STARKT på den där!!
  • emmadeckmar
    1700tal skrev 2012-06-16 11:52:44 följande:
    JA, precis så! Perfekt! Åh, beställ nu!
    Ja shit, nu känns det verkligen som att jag har bestämt mig!  jag ska beställa!!
    pulsen ökade snabbt = rätt klänning Skrattande *skrattar*

MEN vet inte om jag ska våga välja den där champange-färgen, vågar man lita på att den blir så ljus som på bild? eAnnars tar jag Ivory. Jag älskar vitt på kläder och passar nog bäst i vitt eller iaf ljust (som den där champange)

OCH brukar priset ändras om man gör dessa ändringar? har du nån aning? Flört

Ska dra iväg ett mail till Landy alldeles strax med den där bilden och säga att jag villbeställa den!
    sen lär jag kanske lämna mått och önskemål om färg i ett annat mail, när jag fått svar på det jag ska skicka?
  • emmadeckmar
    Tokig skrev 2012-06-16 11:54:02 följande:

Hurra! Klänningarna är på väg!

Håll tummarna för mig.
    *håller tummarna* va spännande nu när dom är skickade!! Glad
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!