daniiel skrev 2012-02-23 16:49:57 följande:
Jag och min lilla (drygt 5år) har bakat bullar idag, men pärlsockret var slut och vi var ju tvugna att ha något på bullarna, så fick bli jordgubbsströssel. Jag rekommnderar det inte! Syntetisk jorgubbssmak och kanel passade inte bra ihop.
Även vi har promenixat idag, men våra promenader är inte mer än 10-15min, för mer klarar inte vår lilla valp, hon är så sjåpig :P Nej, men hon får svårt att andas i kylan.
Låter inte alls roligt med ditt knä 1700tal :/ Håller med Anny om att det nog är en bra idé att kolla upp det. Sådär ska du ju inte behöva ha det.
Ååååh kanelbullar! Hur gött som helst! Men kanske lite väl spännande med jordgubbsströssel
Vad har ni får hundvalp? Saknar husdjur men samtidigt rätt smidigt att inte ha heller.
Här nere har vi nu ca 3+ efter att solen nästan försvunnit. Jättehärligt. Snön är borta och gruset ligger kvar. Våren närmar sig mao.
1700tal skrev 2012-02-23 16:56:32 följande:
Daniiel - haha, det lät inget vidare med jordgubbsströssel till.
Men kanelbullar lät gott!
Hur kallt har ni däruppe nu? Här var rena vårvädret faktiskt. All snö har smält de sista dagarna, det måste varit runt 5+ och solen sken. Riktigt skönt, annars är ju jag en riktig kylhatare som helst flyr till varmare breddgrader. 
I vilka (av)krokar bor du då?