• FruHassel

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Anny: Släng på klänning ... vill se den på med bandet i midjan!!!!! 

• FruHassel
    viqueur

Helt klart den första modellen !!! Den sitter som en smäck, helt rätt för dig!!!! Den ger dig otroligt fina former .... 
  • FruHassel
    daniiel skrev 2012-05-30 22:20:42 följande:
    På rätt brud, så tror jag den kan vara superfin! Jag tycker den såg väldigt läcker ut. Jag kan dock tänka mig att den kan vara rätt så svårburen. Man kan nog lätt bara bli en.. boll av tyll i den :P Nåja, är man lång och smal (inte som jag, kort och tjock), så kanske man inte "drunknar" i den :P
    Tror du att de kan sy den bra?!
  • FruHassel
    daniiel skrev 2012-05-30 22:28:29 följande:
    Ja, det tror jag säkert att de kan :)
    Nemen det står ju på sidan att den är gjort och fotad av LITB. Det var ju super ... Hmm har ett år kvar till bröllopet, ska man vänta eller köpa ... frågan är ju hur priset kommer att se ut nästa vår. I LOVE den här klänningen!
  • FruHassel
    daniiel skrev 2012-05-31 10:51:44 följande:
    Haha det uppmärksammade inte jag heller. Då tror jag nog allt att klänningar du får hem kommer vara väldigt lik den där ;P Om du har råd, köp den nu. Då får du pröva den osv. Skulle du inte alls tycka om den, så kanske du kan sälja den och köpa en till då. Du har ju tid på dig.
    Kruxet är att jag har mellan 6-10 kg kvar att gå ner i vikt... hmmm
  • FruHassel

Ni som kan allt om brudklänningar ... vad heter denna modellen? Går den som A-line eller Mermaid? Eller nåt annat?

• FruHassel

Ni som är brutalt ärliga ... hjälp mig ... Vad tycker ni om dessa ?!  Vilken är finast?

• FruHassel

Tack snälla för era svar ... Ne det är inga Kina klänningar, blandning mellan Nixa och tror Aspera och kanske att det var PartyLine. 

kramen skrev 2012-09-11 20:06:03 följande:
    FruHassel : Är tyget sådär glasigt som det ser ut på bilden eller är det kameras som spelar ett spratt ? Tycker det ser fin upptill, hur der det ut bakifrån ?

Tokig:  jag tycker trean och ettan :)
    Klänning 1 är glansig i ytan ... 
  • FruHassel
    smulan8118 skrev 2012-09-15 09:29:26 följande:
    Ni som kan allt om brudklänningar.
    De olika släpen. Jag har tittat på en klänning med "brush train" Å när jag läst mig till så är det det kortaste släpet. Men hur långt brukar det vara? Ser det fjuttigt ut liksom. =/  

Jag har ju visat klänningen förut, men kika om ni  vill så vet ni vilken jag menar. =D
    www.landybridal.co/a-line-strapless-brush-tra... 
    Åååååååååååååååååååååå så vacker .... när ska du beställa? LOVA LOVA LOVA att visa bild när den kommer sen...
  • FruHassel

Hej!

Jen Jen House ... har de en butik i Göteborg? 

• FruHassel
    Magenta skrev 2012-11-08 17:35:55 följande:
    JenJenHouse är en tillverkare/säljare i Kina som man köper klänningar av via internet. Det är alltså s.k. kinaklänningar.
    Ja det var det jag tänkte, var en bekant som sa att det fanns en butik som hette det och jag tyckte det lät konstigt ....
  • FruHassel

Vet ni hur Light in the box klänningarna brukar vara i passform och kvalitet?!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!