• FruHassel

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Har fått bilder på olika klänningar som är Vera Wang kopior. Ska jag lägga upp dem i tråden tro.

• FruHassel

Nu finns det bild i bildtråden som finns här i TS

• FruHassel
    daniiel skrev 2012-04-07 10:08:55 följande:
    Min var i våra temafärger, rosa, vit och svart med lite vita pärlor. Tärnornas var vita och svarta, näbbens rosa med vita pärlor och makens sån "knapphålsblomma" var vit, svart och rosa. Jag gjorde själv såna till marskalkerna som var vita och svarta :)

Nemen nemen nemen ..... HUR har du fått till alla buketterna?! Vad är det för fjädrar ??? Ljuvliga!!!!
  • FruHassel

Minuz: Jag tycker den är finast som bara har lila blommor.... läckert med lite fjädrar i den kan jag tänka...

• FruHassel

Ååååååååååååååå vilken vacker klänning det sista .... Jag hörde med en sömmerska om min drömklänning och vet i fan om hon tog i när det kom till pris för att hon såg att det var en Vera Wang klänning... hon ville ha 11-14 000 kr för att sy inkl. tyg. Jag hade räknat max 4000kr haha 

• FruHassel
    Lisapi skrev 2012-04-12 08:47:30 följande:
    Menar du min klänning? =)

Jag har sovit på saken och har bestämt mig ör att sälja den för den summa jag köpte den för (varken frakt eller tull inräknat). Sen ska jag hålla utkik på rean i oktober om de kanske kan göra en deal om "drömklänningen". Jag vill verkligen känna mig nöjd på den stora dagen! =) 
    Ja den såg väldigt väldigt fin ut
  • FruHassel

Daniiel: Vart har du köpt din brudklänning??? Den är ju helt underbar.... älskar den!!!!

• FruHassel
    daniiel skrev 2012-04-14 02:35:52 följande:
    Haha mjadu, vilken av alla menar du? :)
    Den som du hade på bröllopet med massa tylliga blommor på i kjolen.... LOVE IT!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!