• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ungbrud 2012: Guu vad fina  ni var!! Grattis!!

• Anny

Idag kom mina skor från Milk&Honey! Och de PASSAR!!!! Och de känns och ser så fina ut Hurra!

Får träna lite att gå i de dock då de är på gränsen för höga för mig. Det kommer kännas efter man gått i de helt klart. De är "bara" ca 9 cm dock.

Här är en bild på mig i min slaktade Lillyklänning igen. Min store son (snart 5 år) tog en bättre bild än jag själv kunde.

Fel skor på bilden. Men kan ha de låga kilklackskor som backup skor iaf. Eller?

• Anny
    ungbrud skrev 2012-07-11 21:59:32 följande:
    så kom inte bilderna med här: 
    Lite slarvigt snörade men, de är verkligen jättefina. Nu måste jag bara hitta användning för dem.. :P
    Sååå fina! Båda två! Gu vad härligt! =)
  • Anny

sådär nu har jag svettats mig genom ÄNNU en provning av mina klänningar, nu även med rätta skor! Snörningen på långa klänningen blev inte så bra även denna gång. Den halkar liksom ner lite, störigt. Men det är inte min sambo som ska snöra den på dagen D, så hoppas de kan bättre :-P

Så det blir en liten bildkavalkad igen. Men sedan blir det inget förrns efter bröllopet varit i slutet av september.
    Så all kritik nu vore grymt. Funderar på om jag ska förstora ringen i underkjolen t ex. Jag har nämligen minskat den en del.

Ärligt talat har jag funderingar på att sälja volangklänningen. Och se ifall jag hittar någon annan lång att ha. Och om jag inte hittar någon lång, så håller jag mig till endast den korta.

• Anny
    fruwesterlund skrev 2012-07-12 17:40:38 följande:
    volangklänningen är ju underbar! vilken storlek är det?
    Ja den är inte alls dum faktiskt. Men av någon anledning trivs jag aldrig riktigt i den. Det är en storlek 38, men så är det ju snörning i ryggen så den är ju justerbar.
  • Anny

moonias: sååå såååå fin. snacka om att se ut som en brud. Klockrent! =)

pluppe: Jättefin klänning. Jag skulle också viljat visa magen mer, den bilden när du håller om magen. så fint. Kan man på något vis få klänningen att smita om magen så som när du håller den? Det skulle vara fint tycker jag. Men det är ju JAG det  

DD: Hoppas det ordnar sig med ditt sår! Tråkigt med komplikationer. Känns det bättre redan nu kanske`? 

• Anny
    Hame skrev 2012-07-13 07:51:12 följande:
    Jag tycker du ser ut som en servitris ifrån "Allå allå, emliga armen" i den korta klänningen skall det vara såklart.
    Tack för din input. Jag tar inte alls illa upp. Fick mig ett gott skratta däremot. Kunde se det framför mig

Solstice: Vad fina ni var!! Grattis!! 
  • Anny

daniiel: du är ju en klippa! =)

Vad roligt att se klänningen på "riktigt" också. Men just i detta fallet så blev den inte riktigt lika intressant längre....

Hmm jag tror jag måste ta mig till en annan stad och prova lite klänningar. så är det ju bara. Annan stad då utbudet i denna stad suuuuger, har jag märkt =) 

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!