Kinaklänningar och gaffel däremellan!
operfekt: Sååå fin!!
operfekt: Sååå fin!!
Förresten så har jag tillfrågat min kompis om hon vill vara tärna (vi som inte skulle ha tärnor eller marskalkar...) och det ville hon. Så nu blir det en klänning till att beställa!
Vi har kollat ut vilken och vilken färg och Milly har lovat dyrt och heligt att de ska hinna skicka den innan 14 juli. Denna blir det fast gjord som tärnklänning, knälång och med utstickande tyll längst ner.
Den ska va champagnefärgad med ljusrosa tyll och ljusrosa blomma. Blomman ska vi flytta till där ena halterneckbandet börjar och sen beställde vi ytterligare en rosa blomma som hon kan ha i håret:
Blivande svärmor hjälpte mig att prova klänningen ordentligt, men hon är inte så bra på att ta kort..
(& jag glömde det där med att göra iordning mig för bilderna, hej osminkad & rufsknut)
Trots en riktig kamera blev bilderna såhär, haha.. (Här utan bandet, får se om jag använder det eller inte, är även en blomma som man kan fästa på bandet,
Men klänningen passade iaf perfekt (hon borde dock ha dragit åt lite mer)
Får dock inte gå ner såå mycket i mått, vill inte att snörningen ska gå ihop så mycket mer..
Klurar på om jag behöver underkjol eller inte, vad tror ni? Vill ju egentligen inte ha den puffigare, skulle bara vara för att "stötta" släpet isåfall..