• Anny

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tinzi: Kalasfint!!

• Anny
    Beccastina skrev 2012-04-12 20:57:17 följande:
    okej så då måste du sätta in pengarna med en gång när du beställer eller när du fått klänningen??
    Ja den betalas innan de börjar göra den.
  • Anny

Jo klänningen jag nu suktar efter är inte alls olik den jag har. Så är ju iaf på rätt spår! Men jag skulle vilja ha så som Vilse INTE vill ha dvs snäv ner ill en bit av låren. Men man lite förändringar och justeringar (hoppas det går!) av min så blir den säkert super också. 

Vilse: Tycker din klänning blev jättefin. Och som jag nog redan avslöjat gillar jag den bättre om den är lite snäv =) Ordentligt snörd så kommer den säkert visa din tjusiga form än mer! 

• Anny
    Magenta skrev 2012-04-13 15:09:30 följande:
    Min klänning kom idag!!! Betsällde från säljare på DHgate och jag är supernöjd!! Jag beställde 24 mars. Tror det är samma modell som Daniiel beställde för ett bra tag sedan. Här är originalet:

och här är resultatet 

Jag var själv hemma så kunde inte snöra på mig den men den känns super bra. Gedigen och stabil.
    Ser riktigt fin ut!! Det enda är väl att det ser ut so om det kunde varit lite mer tyll. Men det kan det väl alltid
  • Anny
    daniiel skrev 2012-04-13 20:21:37 följande:
    1700tal skrev 2012-01-03 18:14:54 följande:

Nää! Haha, jodå. Här är närbild på den första:

Anny - Har du sett denna helt fantastiskt fina klänningen som 1700tal visade tidigare här i tråden? Den kanske kan vara något? :D
    Japp den har jag allt sett. och ja den är fin! lite mkt bling, och sweetheart ser jag jättekonstig ut i, av någon anledning. 
  • Anny

Är det någon som skulle kunna hjälpa mig  med övrig styling till min klänning?

Det har gått så långt (jag kommer bli  helt skadad innan bröllpet är klart!!) att jag kan tänka mig att se mer brudig ut!

Har t.o.m designat ett par vita skor! Skrikandes

vita glitter med metallicsilver detaljer

Först hade jag ju tänkt svarta och svart bolero. lite tuffare helt enkelt. Jag vill fortfarande luta lite åt det tuffa hållet. Men nu känns kanske svart lite väl hårt mot min klänning.

Pärlor är inte min grej om man tänker till smycken.

Silver tror jag temat får bestå av, men det funkar med någon mer färg helt klart.
    Bröllopet är den 29 september, vi vigs borgerligt i stadsparken (ute om vädret tillåter, framför brasa inne om vädret är kasst) och vi vigs vid 13 redan. 

Och jag har tänkt mig en uppsatt frisyr, men lite tuff, spretig eller så.

och så en bild på klänningen om det finns nya eller ni helt enkelt glömt

Är det någon/några som skulle kunna tänkas att hjälpa mig? Känner mig helt lost!
  • Anny
    Anny skrev 2012-04-14 08:28:48 följande:
    Är det någon som skulle kunna hjälpa mig  med övrig styling till min klänning?

Är det någon/några som skulle kunna tänkas att hjälpa mig? Känner mig helt lost!
    Roade img med att retuschera min klänning lite till vad jag önskar mer, tror jag Bra eller dåligt?

• Anny
    1700tal skrev 2012-04-14 19:58:52 följande:

Har 743 579 sidor att ta igen.Typ. Jobbar i sthlm denna vecka så hinner bara läsa lite.

Har bara läst de sista sidorna nu, såg att du fått hem din klänning Anny, jättefin! Fast du verkar ju sugen på en ny.. För det har ju aaaldrig hänt förr i denna tråd... Fick ta visa endast på dig för att hitta dina inlägg - vet du att du har babblat 26 sidor alldeles själv???

Yeah.jag kan visst också babbla

Angående landy så går det umärkt at skriva landybridal.com men den ändrar automaiskt till landybridals.com samma sida mao. de har nog ägt båda domäner skulle jag tro.

Det blir ingen mer klänning för mig. Får se om jag kan få någon att sy om lite så den blir lite käckare. Men fin blev den!

Nu är det bara resten av stylingen kvar Skrikandes
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!