Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tinzi: Kalasfint!!
Tinzi: Kalasfint!!
ungbrud: Klart du måste ha en back-up!
Jag visste att det här skulle hända! Jag känner liksom.."jaha.nu då?" gällande min klänning. Och har nu blivit förälskad i en annan klänning...jag vill haaaa!!!!
Jo klänningen jag nu suktar efter är inte alls olik den jag har. Så är ju iaf på rätt spår! Men jag skulle vilja ha så som Vilse INTE vill ha dvs snäv ner ill en bit av låren. Men man lite förändringar och justeringar (hoppas det går!) av min så blir den säkert super också.
Vilse: Tycker din klänning blev jättefin. Och som jag nog redan avslöjat gillar jag den bättre om den är lite snäv =) Ordentligt snörd så kommer den säkert visa din tjusiga form än mer!
Nää! Haha, jodå. Här är närbild på den första:
Är det någon som skulle kunna hjälpa mig med övrig styling till min klänning?
Det har gått så långt (jag kommer bli helt skadad innan bröllpet är klart!!) att jag kan tänka mig att se mer brudig ut!
Har t.o.m designat ett par vita skor!
Har 743 579 sidor att ta igen.Typ. Jobbar i sthlm denna vecka så hinner bara läsa lite.
Har bara läst de sista sidorna nu, såg att du fått hem din klänning Anny, jättefin! Fast du verkar ju sugen på en ny.. För det har ju aaaldrig hänt förr i denna tråd... Fick ta visa endast på dig för att hitta dina inlägg - vet du att du har babblat 26 sidor alldeles själv???
Just det!
1700tal: B I L D E R ! ! ! !