jenniferochaugust skrev 2013-06-11 12:28:17 följande:
Wow, vilken underbart fin klänning! Hur många lager tyll är det i kjolen? Ser riktigt bra och fluffig ut! Du har inget foto på släpet? Blir riktigt nyfiken!
Ta klänningen till en sömmerska så går det säkert att fixa som du vill ha den! Är det så att du tycker den är för glansig? Du ville kanske ha en mattare överdel?
Eftersom du betalade 599 kronor (otroligt bra pris) för klänningen så kan det ju vara värt att lägga några hundralappar till på den hos en sömmerska så den blir 100% som du vill ha den :)
Jag har lämnat in min brudklänning som jag beställde från
Dinobridal.com hos en sömmerska i Sverige, det var värt tycker jag!
Men tack, jag blir så himla glad!

Det är 3 lager tyll i kjolen

Superfluffig. Och jag som impulsköpte en underkjol med 8 lager tyll HAHAHA! Får nog sälja den vidare x-)
Ja, precis som du skriver så tycker jag den är för glansig, var ju inställd på att det skulle vara tyll på överdelen (jag tyckte det såg ut så, men jag tittade tydligen inte så noga :-P )
Ja det var inte alls meningen att jag skullle bli med klänning nu! Vi kollar på möjligheten att slå ihop våra påsar nästa sommar förhoppningsvis, men inget bestämt. Så tid finns! Känner verkligen att jag vill ha denna, så jag ska nog börja leta sömmerska! Var i landet bor du? Jag bor i norra sthlm, så om någon här har tips på sömmerska så inboxa mig!!
Åh, dinobridals har jag tittat på också, kommer bli en till klänning för jag vill ha 2 st, och nästa blir nog från dino! Ska kolla in din nu