macyaway skrev 2013-05-24 01:49:20 följande:
huhh, dem sa att dett tar 18 dar att sy den, och 6-15 att skicka den. Men sen skrev dem att det tar 26 dagar tills jag får den, och frågade jag dem häromdan vad är det som det händer för jag skulle ju få bild innan dem skickar. Har läst så mycket mardröm scenarios att nån fick de och det var inte proportionellt rätt eller sådan, vill inte riskera att jag behöver betala mer för frakten tillbaka ...... Så sa dem skulle skicka bilder den 22 och det gjorde dem ju väl visst inte, så jag blev irriterad och sa ett och annat, då sa hon skulle skicke bild den 24 och om jag är nöjd så skickar hon det med DHL så den kommer fram innom 3 till 5 dagar.
Alltså jag får panik hela tiden, tänk om jag inte ryms i den eller den är gjort fult och av dåligt material, skulle dö --- föt det är det andra klänningen, jag ryms inte i min första som köptes här i sverige av min festman ....Jag hoppas bara att det kommer att bli fint ... fattar dock inte riktigt med underskolar ... när man har släp så tänker jag mig att man bör ha släp på underskolen med....eller? Oh! Håll tummarna för mig att klänningen blir fin och passa perfekt
Det är säkert ingen fara och det ju trots allt högsäsong nu och då verkar det ta längre tid för de flesta. Men det är inte roligt när man får olika besked, inga bilder osv. Tror inte du behöver oroa dig. Det där med storleken är ju alltid lite knepigt. Hur lång tid har du på dig tills bröllopet, kommer du hinna med att gå till en sömmerska om du behöver göra ändringar?