• L och J

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tessa01 skrev 2012-08-31 12:21:39 följande:
    @ L och J: Gud vilken vacker klänning!! Om den inte hade varit fel form för mig så hade jag oxå slagit till på den!! Helt underbar!!

Jag har redan köpt mina skor men sen va jag på brorsans bröllop i augusti och köpte skor till deras dag. Så nu funderar jag på om jag inte ska ha dem ist Flört då dem har en liten klack och dem andra är platta. Denna beslutsångest!! har även problem med att boka fotograf och min blivande börjar bli lite smått galen på mig. Men men...det är ju bara en dag och då får jag bete mig lite som tjejer ska(annars bryr jag mig inte om sådana saker alls)

Klänningen jag vill beställa är knälång och lite 50-tal stuk över den...om jag inte går upp allt för mkt i vikt så kommer det bli en kort klänning...annars kör jag på en lång klänning med markerande midja.
    Ja de e jäkla svårt att få ihop allt.
    va roligt med kort klänning, de e jättefint om man har snygga SKOR Flört 
    släng ut lite bilder? 
  • L och J
    Anny skrev 2012-08-31 14:49:00 följande:
    Vi gifter oss den 29 september. Inte ens en månad kvar nu
    ååååh så roligt!
    hur känns det? går allt enligt planerna?? 
  • L och J
    Tessa01 skrev 2012-08-31 15:18:59 följande:
    Lite svårt att hitta bild på skorna när jag köpte dem för ett tag sen. Men dessa köpte jag i början på sommaren

www.miinto.se/p-32548-aida-corall

Sen måste jag nog hem och ta kort på dem andra skorna men dem är ljusblå och som espadrillos...verkligen supersköna att gå i. Spontant gillar jag ballerina skorna bättre iom färgen men man får ju snyggare ben med en liten klack...kanske får välja båda och byta skor ist för klänning Flört Samt se till att bli fotograferad iförd båda.
    söta!! men jag gillar inte ballerinaskor själv. ja klack gör att man får snygga ben och man går finare i dom.

jag tänker ha flera skor, tänk om man får skavsår, dom blir smutsiga, går sönder.. ah du vet.
    bättre att va på säkra sidan Skrattande 

byt klänning också, jag ska göra det. jätteroligt ju, inte varje dag man gifter sig!! 
  • L och J
    Darling Daisy skrev 2012-08-31 18:15:32 följande:
    L o J:
    Att ha flera skor är ett jättebra tips!! Just för att minimera risken för skavsår och trötta ben.

Jag gjorde så att jag köpte två par skor m samma klackhöjd (i en vanlig butik, inga "brudskor") och så gick jag i det ena paret på jobbet ca tre månader innan vigseln. Det paret var helt perfekt ingådda och sköna vid bröllopet. 
    Det andra paret hade jag hemma och gick lite då o då i, så de skorna var helt ok också. Hade de minst använda skorna under vigsel och fotografering och bytte efter ett tag till de mer använda, jätteskönt.

Observera att om man har en golvlång klänning är det smart att ha samma klackhöjd på alla skor... annars riskerar man att snubbla på klänningen när man slänger på sig de bekväma skorna utan klack!!
    Ja precis! inte kul att ha ont i benen bara för att man måste va snygg... Flört

exakt, flera skor i samma klackhöjd och ett par sköna sen till småtimmarna! känner mig själv, kommer säääkert slänga på mig mina turkosa nike sneakers! köpte första paret i berlin för massa år sen, och äntligen hittade ja dom på nätet!  Tungan ute  håller på att gå in dom.
    och kommer ha flera klänningar att välja på. (nej jag e absolut inte rik) men tänker slå på stora trumman för bröllopsdagen! usch va jag längtar efter att köpa min klänning!
  • L och J
    Darling Daisy skrev 2012-08-31 18:15:32 följande:
    Och grattis till giftemålet förresten! Solig
  • L och J
    Darling Daisy skrev 2012-08-31 19:13:27 följande:
    Tack rara du! 
    Jag är en av de-där-som-inte-kan-släppa-BT-fastän-de-gift-sig-g ammel-hönorna. Gifte mig förra sommaren, men hänger fortfarande kvar för att det är så trevliga människor här i tråden.

Snygg klänning du visade tidigare idag, förresten! Den blir nog jätteläcker! 
    Har ni firat 1 år än då?
    Berätta gärna om du villSkrattande  gjorde ni nåt kul?

ja det finns trevligt folk här, helt underbart att kunna språka med folk som är i samma djungel  

TACK! jag bara älskar den!Hjärta 
  • L och J
    decemberbrud 12 skrev 2012-09-01 20:29:01 följande:
    Jag beställde också min idag! :) Så fina vi ska vara i våra underbara spetsklänningar!!
    Kram ,L
    Vad har du beställt för klänning då? nyfiken på allas favoriter  Glad
  • L och J

Ingen som fått hem klänning??
    eller precis beställt? 

• L och J
    morguse skrev 2012-09-03 19:10:09 följande:
    beställde min i fredags så väntar spänt för tog snabb leverans
    ÅÅÅÅH va spännande! väntar på bild
  • L och J
    daniiel skrev 2012-09-08 23:21:58 följande:
    Jag hade aldrig gett mig, utan jag hade verkligen stått på mig. Själv har jag inte fått någon dålig underkjol, men däremot två brudklänningar som blev fel. Med den ena säljaren löste det sig rätt enkelt, men med den andra blev det en lite längre dispyt. Jag gav mig dock inte och tillslut fick jag bra kompensation.
    varifrån beställde du dom?

antar att det va nästa 2 klänningar du köpte från DinoBridal?  
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!