• L och J

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Fremm skrev 2012-08-29 13:50:20 följande:

WIIIIIIHOOOOOOOOOOOO!!!

åh va spännande!!!! Förvånad 

• L och J
    Tokig skrev 2012-08-29 16:05:03 följande:

ojojoj! den här va sjukt snygg! vad kostade den?
  • L och J
    morguse skrev 2012-08-29 17:00:14 följande:
    funderar på denna klänning...nu till frågan...med eller utan slöja...vad tycker ni?

den är jättefin, men tyckter denna klänning klarar sig utan slöja! rätt maffig med volangerna nertill
  • L och J

Tokig,
    oj det är ju ingenting! vilket kap 

• L och J
    Fremm skrev 2012-08-29 20:01:59 följande:

woooow, jättefin! riktigt snygg vid bysten, och bak på klänningen och ja, hela den e fin! grattis!
  • L och J
    Tessa01 skrev 2012-08-31 09:39:44 följande:
    Jag är intresserad av att skicka in en bild på klänningen jag vill ha för att sy upp den i kina. Någon som har ett bra tips på sidor att rekomendera?
    Jag ska beställa från DinoBridal, chattade med dom och frågade om dom kunde sy upp en klänning och bifogade min bild. Inga problem sa hon, och priset är helt ok.
    Blev rekomenderad av Daniiel Glad kolla hennes klänning så förstår du Glad
  • L och J

Tessa01

Jag väntar med att beställa tills i vinter, gifter oss sommar 2013 Tungan ute 
    men som Daniiel skrev så är det en chansning, oavsett var man beställer. men för dom priserna är det inte hela världen om man får sy om den lite hos sömmerska. så resonerar jag iaf.
    Lägg gärna upp en bild så vi får se Skrattande  älskar att se andras klänningar, finns så oändligt många vackra!

• L och J
    Minuz skrev 2012-08-31 11:05:34 följande:
    GULP!!!!!!!!!!!
    Igår fick jag bekräftelse från PRV att efternamnsändringen inkommit och idag kom hindersprövningen.
    Så nu har jag en stor klump i magen, det gick upp för mig helt plötsligt att jag ska gifta mig, det blev helt plötsligt verklighet......
    IIIIIIIIIIIIIIIH!!!!
    det är på riktigt!! va roligt! Solig 
  • L och J
    Tessa01 skrev 2012-08-31 10:47:54 följande:
    ååå...vad spännande. Då är du oxå ute i god tid Glad. Jag kommer oxå att gifta mig sommar 2013 och väljer mellan två olika klänningar just nu, en kort och en lång. Vad har du tänkt beställa för klänning?

Har ingen bra bild just nu men kan dela med mig senare när jag bestämt mig.
    Japp! Börjar bli lite knäpp av alla skor och klänningar som far runt i huvet hahaa!
    det är roligt att se sig om, finns så fruktansvärt mycket, och man vill ju att det verkligen ska vara en klänning som skriker ens namn, inte bara en fin som alla andra tycker e fin.

jag har lagt upp den i nån tråd, vet ej var, så ursäkta om det blir tjatigt! är ju med i fler trådar.

men här är den!! (utan bolero)

och sen ska jag ha en till klänning på festen, inte hittat den än.
    kollar även på klänning till min systerdotter/brudnäbb, och mina 3 tärnor. sen ska dom ju ha skor, och massa annat hahah. (köper allas kläder, därför får jag bestämma :-P, självklart med deras godkännande!!)

• L och J
    Minuz skrev 2012-08-31 11:50:57 följande:
    Helt enkelt UNDERBAR!!!!!
    TACK!!
    Jag äääälskar den!
    Hoppas DinoBridal klarar av att göra den bra...
    får se hur länge jag kan hålla mig med att beställa :-P
    Minuz skrev 2012-08-31 11:50:16 följande:
    JA!!!! Men lite nervöst..... Trots att vi gifter oss på vår 10-årsdag så undrar jag ibland om jag valt rätt..... Obestämd Förstå mig nu rätt.......
     Jag förstår dig! det är en stor sak att gifta sig, många tankar och känslor som far omkring i kropp och själ.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!