Kinaklänningar och gaffel däremellan!
decemberbrud 12 skrev 2012-09-28 20:51:11 följande:
Hej! Daniiel TACK för snörtipset :) ska kolla närmare senare! Blev tyvärr inga bilder! Tog just av mig klänningen och ja den är supervacker och passar bra ...förutom... På längden! Mätte med ett par kortare skor vid det måttet för jag tänkte att hellre lite för kort än för lång. Pumpsen jag ska ha är ett par vackra 11cm menbur. Med dessa på så är det rejält snubbelvarning och dessutom var det ett ganska rejält släp vilket jag inte såg alls på bilderna. Är lite ledsen just nu. Längden går tyvärr inte att göra ngt åt pga spetsen (som för övrigt är så vacker) och längre klackar än 11cm behärskar jag definitivt inte. Kanske mätte vi fel på ngt vis. Modellen och klänningen i sig är topp! Tung och välsydd klänning. Kanske bättre med underkjolen på? Hoppas på det. Kram på er.
Vad roligt att du fått din klänning decemberbrud!!!
Grattis kanske jag får säga? :)
Men tråkigt att höra att den var lite för lång... Jag tror att det kan ordna till sig med underkjolen

Hoppas på det!
Gjorde du några ändringar på klänningen innan du beställde? Valde du den i vit eller i ivory?
Jag längtar ihjäl mig efter att den ska komma hem så jag får prova den!! Jag valde den i ivory och med lägre rygg, och på bilderna de skickade idag ser den insanely vacker ut och ryggen ser skitsnygg ut!!
Ska bli roligt att se hur våra klänningar liknar eller skiljer sig från varandra.
Kram på dig!!