• mjeanettek

Jag älskar din klänning, och med svart band blev den om möjligt ännu bättre :)

Anny skrev 2012-04-28 20:50:31 följande:
    Nu har jag provat min klänning igen. Klart bättre snörad! Och utan sressen av att min kladdiga 2årige sn springer mkring och hotar klänningens vithet

Jag har knutit fast mina leggins också så ni får se hur det kan vara med svart band.

Nu har jag ju inte underkjol på, mer än det lilla tyll som är isytt. Och så är den ju lite lång (eller jag kort )
    Tror en underkjol kan göra...underverk (fniss...ack så vitsigt!)
  • mjeanettek

Jag har köpt skor och brudklänning på Lightinthebox.com. Har alltid fått direkt kontakt, antingen via chatten eller via email. Får hem min klänning den 8 maj med Feedex. Väntar!!!

Monstertjejen skrev 2012-05-02 11:20:29 följande:
    Lightinthebox har jag facktiskt inte mailat utan gjorde bara en order på deras sida, Jag skulle inte ha några ändringar!
  • mjeanettek
    CoG skrev 2012-05-03 14:16:16 följande:
    Jag ska ha en kortare klänning och har därför kollat på bridesmade klänningar knälånga och tea längd.
    lightinthebox.com har rask levering... men 20 dagar är kanske väl lite... min är på väg och jag beställde den 6 april.
  • mjeanettek

wow, jättefina klänningar och en sån söt dotter du har :))

Monstertjejen skrev 2012-05-08 08:58:14 följande:

Här kommer även en bild där min dotter är med.

Hennes klänning är köpt i kina :)

Ursäkta alla grimaser på alla bilder...

• mjeanettek

Enig!!!!

Minuz skrev 2012-05-08 09:53:45 följande:
    Men guuuuud så snygg!!!!!!!!!!!!! Den gillade jag verkligen!
  • mjeanettek

Min nya brudklänning! Helt underbar! Jag älskar den! :)) Köpt på Lightinthebox.com för 178$ och kom till mig på mindre än 25 dagar! Jag måste få den insydd lite i bröstet, men det är ju ingen sak :)

• mjeanettek

Jag beställde standard mått då de var ganska riktiga för mig, men som jag förväntade var den lite stor i bysten. Jag tycker att måtten stämde väldigt bra när jag kontrollmätte. Kvaliteten var över förväntan! :) Jag är super duper nöjd :)

Min dotters skor var också väldigt fina och i precis samma färg, MEN de var väldigt stora för att vara en EU25 storlek... De kunde lätt ha används av en med EU27.

Jag är också väldigt förnöjd med uppföljning från LITB sida. Bra kund service! De lovade att klänningen skulle skickas senast den 7 maj och jag fick den på dörren 8 maj! Så flera dagar tidigare. Samma med skorna.

Darling Daisy skrev 2012-05-09 09:01:20 följande:
    Den blev ju jättefin!!! Vad roligt att du blev så nöjd. Och snabb leverans också, vad skönt.
    Vilka fina skor du har förresten!
    Beställde du standardstorlek eller enligt egna mått? Hur tycker du att kvaliteten känns?
    Är lite nyfiken på Litb, eftersom min mamma beställde en byxdress därifrån förra året. Den var i jättefin kvalitet - men måtten var heltokiga.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!