• mjeanettek

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag tycker att du är kanonfin i nr 1 :) nr 2 var inte min smak med broderiet. Tog liksom lite mycket av uppmärksamheten, men bägge var fantastiska klänningar!!! :)

GuteCarra skrev 2012-04-17 17:59:13 följande:
    Nu har jag fått hjälp att testa klänningarna och jag är nästan helt hundra på vilken jag vill ha.
    Här är klänning nr 1, som jag nog inte skall ha. Den är jättefin, men den andra kändes helt enkelt liite bättre ;)

• mjeanettek
    Fästmön skrev 2012-04-19 14:35:00 följande:
    Jag tycker att den, utifrån bilderna, är ganska lik. Ungefär så lik som kinaklänningar brukar vara. Finns det något specifikt du inte gillar med den? Överdelen verkar ju bra men det kanske är för lite tyg i kjolen. Tror du att det går att justera? Böjer du på knäna på bilden för den verkar inte vara för kort?

Om du har bråttom så kolla köp&sälj hör på BT samt på Blocket! Det finns mkt fint att hitta till en rimlig peng!

Lycka till!
    Jag är enig... tror att det är stor skillnad med underkjol! det bygger upp!
  • mjeanettek

Din klänning ser helt fantastisk ut Ms Ida :) klär dig också! Lycka till med den stora dagen :)

• mjeanettek

Din klänning är fantastisk fin! Jag tyckte iofs att den var fin utan bandet också ;) Jag tycker att det ser litt töffare/rockigare ut med svart band + bolero, men önskar du att vara oskyldsfull och romanstisk tycker jag att du kan köra på utan... Jag tycker att du passar jättebra i din klänning, men det är ju du som skall trivas! :)

Anny skrev 2012-04-23 10:45:28 följande:
    Hallå tjejer!

GuteCarra: Jag sällar mig ill skaran som gillar klänningen utan brodyr bäst. Men det är den du gillar bäst som du ska ha utan tvekan. Screw the rest!!

Nu är jag sådär jobbig och slänger in bilder igen på min klänning. Det sorgliga är att min stackars klänning ser så mkt bättre ut när jag INTE är i den. Synd liksom.

I vilket fall nu har jag tagit bilder som visar hela klänningen i sin härlighet. Jag har dock tagit svarta leggings (haha ja jag kom inte på något annat och gjort ett provisoriskt band i midjan och därmed vikt upp och gömt den översta mest krulliga volangen.

I bild två lade jag till min svarta skinnjacka för att få ett hum om hur en svart skinnbolero skulle se ut till, som jag egentligen skulle vilja ha. Sååååå vad tycker ni??

• mjeanettek

Jag tycker att nederdelen var väldigt fin! Ser välgjord ut! Svårt att säga hur bröstdelen är då den inte är snörad...

Minuz skrev 2012-04-26 07:55:34 följande:
    Så här blev den. Den sitter tyvärr inte som den ska då den ej är snörad och underkjolarna var för långt ner. Men ni ser nog på ett ungefär iaf.........
    Vet inte vad jag tycker.

• mjeanettek

Jag har beställt mycket från Lightinthebox.com och alltid varit nöjd. Tuvärr tycker jag att de är lite dyra på frakt och ligger över snittet i pris, men det är ju bättre kvalitet på produkterna så... :) Lycka till!

Anny skrev 2012-04-26 13:06:15 följande:
    Nu gör jag mig redo att lägga en beställning på lite grejer från lightinthebox.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!