Din klänning är fantastisk fin! Jag tyckte iofs att den var fin utan bandet också ;) Jag tycker att det ser litt töffare/rockigare ut med svart band + bolero, men önskar du att vara oskyldsfull och romanstisk tycker jag att du kan köra på utan... Jag tycker att du passar jättebra i din klänning, men det är ju du som skall trivas! :)
Anny skrev 2012-04-23 10:45:28 följande:
Hallå tjejer!
GuteCarra: Jag sällar mig ill skaran som gillar klänningen utan brodyr bäst. Men det är den du gillar bäst som du ska ha utan tvekan. Screw the rest!!
Nu är jag sådär jobbig och slänger in bilder igen på min klänning. Det sorgliga är att min stackars klänning ser så mkt bättre ut när jag INTE är i den. Synd liksom.
I vilket fall nu har jag tagit bilder som visar hela klänningen i sin härlighet. Jag har dock tagit svarta leggings (haha ja jag kom inte på något annat och gjort ett provisoriskt band i midjan och därmed vikt upp och gömt den översta mest krulliga volangen.
I bild två lade jag till min svarta skinnjacka för att få ett hum om hur en svart skinnbolero skulle se ut till, som jag egentligen skulle vilja ha. Sååååå vad tycker ni??