Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Är det någon som har beställt från Landybridal i början av februari, som har fått sin klänning ännu? Jag beställde och betalade den 1 feb. och de skjuter ständigt fram leveransdatumet.
JÄTTEFIN blev den, Anny! Vad roligt för dig!
Suck, har nu fått besked från milly att klänningen kommer att ta en vecka till (minst) att bli klar!! Jag beställde alltså den 31. JAN., så det blir åtminstone 3,5 - 4 månader innan jag (eventuellt) får den. Inom den tiden skulle jag ju kunnat beställa en "riktig" brudklänning. (Jag valde dock Kina mest för prisets skull...)
Jag börjar undra vad det är som gått så fel...? Det är ingen komplicerad klänning jag beställt, utan en från deras sortiment. Nog för att jag har beställt enligt egna mått, men så kostig form har jag väl ändå inte...?
Jag vet att ingen här kan göra nåt åt situationen, men kanske en och annan tänker sig för och inte litar på "6 veckor" som man ofta får till svar på hur länge det kommer ta.
operfekt: wow, vilken underbart fin klänning! Helt perfekt! ;)
En snabb fråga, är det någon här/vet nägon om någon som blivit blåst av Milly? Alltså till slut inte fått någon klänning alls?