-
-
Ja, det hoppas jag också... man har ju rätt höga förväntningar även fast man inte ska ha det!PimPim83 skrev 2013-03-21 13:00:44 följande:Spännande! Hoppas du blir nöjd med klänningen när den kommer.
-
Mimmi...
Den är verkligen JÄTTEFIN!! Älskar ryggen...
-
Hej på er!
Fick idag mail från "Ella" på Landy att min klänning är klar vilken dag som helst *HURRA*
Och så frågade hon mig hur mkt jag ville att de skulle skriva att värdet var på, för att slippa tulla!
Vad är lämpligt att skriva? Man vill ju inte att det ska stå föör lågt så det blir misstänksamt.
Vad stod det för värde på era klänningspaket, ni som slapp tull eller iaf inte behövde betala så mkt?
-
+ Va roligt att så många blivit nöjda med sina Landy-klänningar här i tråden, hoppas att jag kan ansluta mig till skaran!
-
Hehe, jo kan kan jag, men vill är ju en annan 5a ;) tänkte att när hon ändå frågade...daniiel skrev 2013-04-25 17:49:30 följande:Fastnar ditt paket i tullen, så är chansen överhängande att du måste lämna in kvitto på det som är i paketet och då syns det ju ganska tydligt att du inte betalat summan på paketet. Då får du ändå betala tull på den faktiska summan.
Pröva kan man ju alltid, men jag tycker att man ska ha räknat med tull när man beställer, så att man kan betala :)
Men kläder är ju tullfritt under 1400kr. -
Idag fick jag äntligen bilderna på min klänning, den är klaaar :) Nu kommer det bli en jobbig väntan tills jag får hem den bara!
-
Äh får inte in bilden...Här är en länk: cdn1.cdnme.se/3929646/6-3/minklanning_5183bf7a9606ee090d1c18b6.jpg
-
Jag beställde min klänning från Landy den 27 mars och den är på väg till mig nu (skickades i fredags) så lite mer än 1 månad tog det! Har haft mailkontakt med "Ella" hela tiden och fick hem bilder när klänningen var färdigsydd, kan än så länge säga att jag har varit mycket nöjd med Landys service.
-
Här går det undan...DHL hade varit här IDAG redan och försökt att lämna klänningen Ella skrev att hon skulle bjuda på snabbfrakt men jag trodde inte att den skulle komma så snabbt...Så imorgon ska vi hämta klänningen hos DHL!!!!
-
Idag tog jag mig äntligen mod till att prova klänningen som kom i tisdags... Nu kan jag pusta ut :)Den sitter perfekt, liiiite tight över brösten men jag drog ner 2 cm när jag beställde den så det visste jag ju nästan att den skulle vara! Jääättefint sydd och massor av tyg, tror inte ens att jag kommer att behöva underkjolen!Ni får förbi se att den är skrynklig. Jag är SJUKT nöjd!! (cdn1.cdnme.se/3929646/6-3/minklanningprova_518cd3a49606ee5f4cff90aa.jpg Länk om inte bilden funkar, som vanligt)
-
Macyaway, den är från Landy & det tog ca 2 månader från det att jag beställde tills jag hade den hemma! Midjan på klänningen beror på modell, klänningen jag fick hem ser precis ut som den jag beställde :)
-
Hanno39 skrev 2013-05-10 20:18:01 följande:Lilo84, klänningen är fantastiskt fin och sitter ju perfekt! Väntar med spänning på min klänning från Landy :)Tack :) Åh va spännande, hoppas att du blir lika nöjd!
-
Wow! Den var verkligen jättefin! Har själv funderat på att ha en receptiondress... har du lust att skicka länken till klänningen du beställde... Augusti13 skrev 2013-05-18 10:45:48 följande:Fick hem min klänning från Millybridal igår, tog exakt en vecka från jag beställde (beställde efter storlek, inte mått). Den är jättefint sytt, känns väldigt rejäl - mycket finare än jag hade vågat hoppas på. Det är inte själva brudklänningen, den har jag köpt i butik, men som en kortare klänning jag kan byta till inför festen - så jag verkligen kan dansa och röra mig mer fritt! Tyvärr är den lite stor över axlarna (syns inte på bilden), så jag måste nog lämna in den till skräddare.
-
Nu är det dags igen, hehe! Nu ska det beställas tärnklänningar... den här gången testar vi etsy!
2 stycken convertible infinity klänningar för ca 800:- med frakt... Håller tummarna för att jag blir lika nöjd som jag blev med min brudklänning!