-
Jättefin!Junibrud12 skrev 2011-12-12 14:37:53 följande:En kompis till mig har photoshoppat ihop två klänningar till den här:
-
Styrka: Vad roligt att höra att du blev så nöjd med din klänning!
Själv har jag precis betalat min. Aaaaaaahhhhhh!Milly-Lily säger att den ska vara klar i mitten av januari, men jag räknar med att det tar längre tid. Får la se.
Någon som har tips på ngn hobby eller annan sysselsättning som tar tankarna från klänningen ett tag? Känns som att det kan behövas ...
Riktigt häftiga klänningar!Minuz skrev 2011-12-15 09:19:41 följande:Detta är nr 4 som är på väg............. Köpt alla på DHgate, tre av samma säljare.
Då jag inte är som alla andra *ASG* så har jag nu förälskat mig i är denna, men vet inte hur nederdelen ser ut men vill då ha nederdelen av andra bilden.... Men självklart ska rosorna från bild 1 vara med också. Vill ha den i Ivory eller vitt med mörklila rosor.
Hittat en säljare på Dhgate som syr upp den billigt till mig, säljaren är trevlig och har 99,2 % i positiv feedback så det känns bra och hon har väldigt bra lovord från andra köpare.....
-
Herregud vad mycket som har hänt sen jag var här sist. Jösses. =)
Minuz: Jag skulle definitivt gå på alternativ 1 och få tillbaka 78 dollar. Känns säkrare, och så fort du fått pengarna så vet du ju att du fått ngt för deras misstag annars måste du ju oroa dig ännu mer och det kanske slutar med att du bara går back ännu mer. Håller med Lommila1, försök få den såld sedan.
Själv har jag lite problem med underkjol. Tänkte först inte beställa ngn men såg för ett tag sedan att ngn (minns inte vem av er) som fick en bolero på köpet för att hon hade glömt att använda sin Milly-kupong. Testade då att mejla Milly och höra om jag kunde lägga till en underkjol och på så sätt utnyttja rabatten. Det fick jag, men nu vet jag inte vilken jag ska välja. Vill ngn av alla experter här hjälpa mig skulle jag bli väldigt tacksam.
Klänningen är i den här modellen:
-
Bilderna kom ju inte med! Testar igen.
-
Ok, en gång till sen ska jag sluta försöka.
Och dessa tre underkjolar fick jag som förslag:
Den första har två ringar, den andra tre och den sista har inga ringar.Priset är 30, 34 och 40 dollar.
Vilken tror/tycker ni att jag borde välja? -
Lommila1 och daniiel tack för hjälpen med underkjolarna. Själv vet jag verkligen inget om underkjolar. Så i går beställde jag den med två ringar som ni rekommenderade. Den var ju dessutom billigast, med rabatten avdragen så blir det bara 10 dollar. Känns som ett lagom pris.
-
Snygg klänning! Och galet billig med.Sara 120707 skrev 2012-01-06 21:13:55 följande:
-
Åh, väntar med spänning på bilder.FelizLane skrev 2012-01-09 12:59:37 följande:Slet upp påsen nyss!!!!!! Första anblick helt juvlig :DDDDDDDDD Weoho! Stor, men det förväntade jag mig eftersom jag la till lite på måtten. Men det gör ju inget, jag kan nog få någon som hjälper mig att sy in och upp den. Kär! Ni får se foton sen, mamma och mormor är på G hit nu :D
-
Håller helt med pulmonate. När jag väl har klänningen som jag suktat efter så ska jag minsann ha på mig den så länge som möjligt. Sen kommer den ju bara att hänga i garderoben till ingen nytta.pulmonate skrev 2012-01-10 12:24:11 följande:Jag tänker inte alls så! Jag kommer att ha min klänning heeeela kvällen! När man nu har en sån superfin klänning som man gått o spanat efter och som man inte kommer att kunna ha någon annan gång, så ska jag i alla fall ha den hela dagen på mitt bröllop! Min har ett 60cm släp så det är ju inte världens mest bekväma, men det får funka! Sömmerskan ska sy på ett band så att man kan lyfta upp släpet när man dansar.
Det är en jätte fin klänning!
Jättefin klänning lillzan. Passa på att använda den ordentligt när det väl är dags. -
Wow! Kanonfin klänning! Den ser väldigt välsydd ut och modellen klär dig verkligen.FelizLane skrev 2012-01-09 17:23:46 följande:Kommer bilder med bältet runt midjan... Har typ lindat 10 varv runt mig! Men man ser på ett ungefär hur det kan se ut med bandet i midjan... Tror nog att jag gillade de bäst... Trots allt så jag har tänkt mig den. Men jag kan tänka mig att skippa "svansarna" som skulle bilda släpet då :P
Och jag tycker nog också att det blev ännu bättre med bandet till.