Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Minuz skrev 2012-09-06 08:30:33 följande:
VART ÄR MIN KLÄNNING?????
Nu har jag återigen spårat min klänning (läste fel tid igår). Och på 3 dygn har det inte hänt något utan det står att den är i Tyskland........ Kan det bli så att man inte "ser" hela vägen utan att det kan bli knas ibland? för tycker ju det är konstigt om den ligger still 3dygn.....
Så kan det absolut vara, att det inte är uppdaterat. När jag fått mina klänningar, så har det stått på spårningen att de är i London, kvar i Kina osv. Då har jag blivit smått förvånad när det knackat på dörren :P
Minuz skrev 2012-09-06 08:32:01 följande:
Så skönt att hjärtat såg oförändrat ut.
Bra när läkare vill hjälpa till, men av egen erfarenhet så är ju fk som de är och lyssnar inte alltid elelr sällan på läkarna...... Hoppas nu att ni får tillbaka vb
Nej, tyvärr så verkar f-kassan leva i en egen värld av någon anledning. Jobba mot människor istället för med människor. Vi vet alltför väl. Känns skönt dock att ha backning av flera hjärtläkare, kurator, psykolog osv. Hjärtläkaren blev väldigt förvånad över f-kassans bedömning av att vår dotters tillsynsbehov är lika som för en "normal" 5-6åring. Enligt f-kassan så sover tydligen alla 5-åringar en timme på eftermiddagen, orkar inte gå längre bitar, orkar inte vara på förskoleklass + fritids på dagarna, svettas så man måste byta sängkläder mitt i natten, måste sitta till bords 2-3 timmar för att få i sig ett (litet) mål mat osv. Nåja, bara att hålla tummarna nu som sagt :)