Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Backar några sidor och läser och vad trist att det blev lite tråkig stämning i tråden. Jag hör väl inte till de riktiga veteranerna i tråden, men har hängt här i ca ett och ett halvt år nu och precis som 1700tal och DD skrev så beror uteblivna svar oftast på att ingen har ett svar. Jag tycker den här tråden är en av de trevligaste på BT, just för att det är prat om kinaklänningar och annat. Det ger tråden liv och personlighet. Jag hoppas verkligen att alla, nya som gamla, ska hjälpa till att behålla tråden på just det sättet. Passar det inte riktigt, då finns det som sagt många andra trådar och det går ju även att starta en ny. Nej, hurra hurra och länge leve denna härliga tråden! :D
Personligen har vi varit på semester i stugan i en vecka, så har knappt haft tillgång till dator och internet under den tiden. Klart att det är såna perioder för alla, så man kan ju inte alltid förvänta sig ett supersnabbt svar. Alla har vi ju ett liv utanför BT också, hoppas jag ;P
Va de krångligt att beställa?
=)
Mörk lila eller silver klänningar i stl 38 och 40, antingen knälång eller ner till marken, dom ska va rätt så enkla. Är dock rätt så osäker på min engelska så är rädd att de blir fel när jag beställer =/ Därav att jag undrade o de va krångligt ;)