• Juli2013
    daniiel skrev 2012-11-07 02:33:48 följande:
    Tycker du spetsen på bilden ser billig ut? Jag tycker inte det. Du kommer nämligen få samma spets om du beställer en sån klänning :) Jag tycker inte du ska oroa dig över den saken, jag tvivlar på att du kommer uppleva den som billig. Väljer du en klänning i ivory, så kommer ju spetsen också vara i ivory, väljer du vit klänning så får du vit spets :)
    Kan man lita på att klänningen ser likadan ut i verkligheten..? Jag tycker ju att den är fin på bilden men är så rädd att den inte ska vara sådan i verkligheten, jag menar priset är ju så bra och man tänker att man inte riktigt vet vad man får. Jag menar spets kan vara jättefin eller så kan den se billig och plastig ut... Men du kanske vet att klänningarna brukar uppfylla bilderna..? Tack för din hjälp!
  • Juli2013

Åhh vad spännande! kul att det ser så bra ut. Kan du inte visa vad du beställde för klänning..?? är så sugen att beställa från Landy och skulle jättegärnavilja se lite goda exempel !!

Pernilla634 skrev 2012-12-12 13:49:07 följande:
    Hej!

Nu är min fina klänning äntligen på väg från Kina och Landybridal! Mailade med Ella från Landy förra veckan och frågade när jag ungefär kunde beräkna att klänningen skulle komma. Hon sa då att den skulle vara klar runt jul som det såg ut då.

Igår fick jag dock ett nytt mail där det fanns 4 bilder på min klänning och där jag skulle godkänna och om jag ville ändra något. Den var såååå himla fin, jag älskar den!!! Precis som jag ville ha den! :)

Efter bekräftelsen så mailade Ella att klänningen var skickad som i morse. Jag har fått trackingnumret och den befinner sig just nu i Östra Kina! :) Så häftigt! Jag hoppas att leveransen går smidigt och att det inte blir något trubbel på vägen. Är så spänd på att få se den i verkligheten!

Är det någon som vet på ett ungefär hur lång tid det tar innan klänningen når Sverige? Förutsatt att den inte fastnar någonstans då!
  • Juli2013

Åh så snygg!! Jag provade en klänning med ett sådant liv, så elegant och classy blir det, tycker jag :)

Pernilla634 skrev 2012-12-13 11:14:15 följande:

Här kommer tre bilder på min klänning från Landy! Jag är sååå nöjd!!
  • Juli2013

PimPim83: jag ser fram emot att få se din i verkligheten!! Hoppas du vill visa den när den kommer :)

• Juli2013

CarolinZ: åhh du måste visa den när du får den, please! :) har också dreglat över den där.

• Juli2013

HelenaFredrik: (jag kan inte citera :) Har du en länk till den där tärnklänningen?? Den var jättefin tycker jag, tänkte ev föreslå den till mina tärnor :) tack!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!