Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Efter att ha läst och framför allt tittat på alla andras klänningar i den här tråden i väntan på mina egna, tänkte jag att jag skulle bidra med lite bilder - för det är i alla fall det jag mest av allt letat efter här!Kort kan jag ju säga att jag gick lite bananer på det här med klänningar, och typiskt mig ville jag testa att beställa från Kina. Har varit en resa både upp och ned... den första var välsydd, satt perfekt men var väldigt annorlunda från bilden, så blev inte nöjd. Då beställde jag på pin kiv några riktigt billiga, och idag kom de alla tre! Två kommer kunna bli toppen, en är fin men lite för liten. Märkligt, att de som var superbilliga var minst lika bra som den lite "dyrare" (den "dyrare" blev 1200 svenska kronor)!Skall få lite hjälp att fota av min fästman tänkte jag, men här är några bilder så länge, på två av de som kom idag! :) Efter missödet med den första klänningen gav jag nästan upp, men nu är jag peppad igen! (Jobbar bland annat med scenproduktion, så nu vet jag vart jag skall vända mig för att få fantastiska kreationer till alla stora coola föreställningar jag skall göra i framtiden!)