• Dharma

Skall man acceptera otrohet genom mejl

Min sambo och blivande man chattar med kvinnor - jag chattar med män. Vi vet om det och vi tar det inte allvarligt. Min sambo har också skaffat endel vänner (kvinnor)genom nätet och dem har jag träffat flera gånger. Nåra av dem är singlar och nåra av dem är sambos/gifta.

HJÄLP! tänker ni nu.. Men nu är det såhär att min kille har nästan uteslutande kvinnliga vänner. Några manliga har han men det är mest "bekanta". Detta visste jag när vi träffades och jag har träffat alla hans väninnor och det har blivit litegrann mina väninnor också. Vad jag vill säga med detta är att man måste inte hänga upp sig på könet hela tiden!!

Man KAN vara kompisar fast man inte är av samma kön eller hoppar i säng med varann/hånglar i porten efter man varit och fikat.

Jag skulle bli skitsur om min sambo läste mina privata grejer så jag tycker att du har gjort mycket mer fel än vad han har gjort! Jag skulle också känna att jag levde i ett "fängelse".
    Lever vi inte på 2000-talet där vi kan umgås över gränserna.

By the way - att flirta lite mår både man själv och parförhållandet bra av, det behöver inte leda till otrohet! Lev sida vid sida men lämna utrymme och intrigitet!

Svar på tråden Skall man acceptera otrohet genom mejl