Skall man acceptera otrohet genom mejl
Jag tycker det ar upp till var och ens forhallande vad man accepterar och inte accepterar.
Personligen har jag och min make pratat om b la otrohet, att bedra varandra pa olika satt; allt fran att ljuga, dolja saker, "flirta", vara med andra osv. Vi diskuterade detta till en borjan i varat forhallande och vi bada ar pa samma niva - detta gor inte vi. Vi ar oerhort arliga mot varandra.
Nar vi kom tillbaka fran varat brollop for 2veckor sedan hade jag fatt ett brev i brevladan fran ett ex som ville att jag skulle forlata honom, ringa honom och komma tillbaka. Jag blev helt chockad Min make skakade pa axlarna och sa: ta min telefon och texta honom och sag att du ar gift!! Sa var det over - no hard feelings.
Jag tror det ar viktigt att man ar pa samma niva - att man kanner samma sak - att vara arlig och inte ga bakom ryggen pa varandra - whether it is otrohet via dator eller i verkligheten. Om man inte ar overens - som i ditt fall - sa bor man kanske diskutera och ta konsekvenserna efter diskussionen.
Kanske har ni olika syn pa vad som ar acceptabelt och ok. Skulle din sambo acceptera att du flirtade via datorn??
Stall krav eller ifragasatt om ditt forhallande verkligen ar det ratta, den ratta.
Personligen skulle jag aldrig acceptera nagot liknande .
lycka till