• Chicita

Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?

Trean tror jag på, den passar i både stil och material.

• Chicita

Trean tror jag har varit uppe i en annan tråd här, och enligt vad någon där sa så kunde man ta bort rosetten...
    Tror att den skulle kunna bli riktigt bra med ett band i mörkare rosa eller i vitt. Kanske ett band i bred vit spets istället? Glad

• Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 09:15:04 följande:
    Jo, rosetten går att plocka bort :) Och det följer med en sjal till också, vilket kanske kan vara bra :P
    Ja det är ju inte helt fel faktiskt i så fall... Då går den ju att variera lite beroende på hur bekväma tärnorna känner sig med bara ärmar också Skrattande
    Bara för att dom ska ha likadana klänningar så behöver dom ju kanske inte vara identiska med sjal, band och allt sånt?
    Då kan det ju bli lite individuellt också...

Om någon mer klänning går att variera lite så kan det ju kanske vara dom ni ska satsa på att välja mellan?
  • Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 22:10:28 följande:
    Vilken färg på skor blir finast till en rosa klänning? Svarta, vita, rosa? Annan?
    Svarta, grå eller vita skulle jag tippa på...
    Att ha rosa skor till rosa klänning blir kanske lite "för mycket" och så kan det var väldigt svårt att hitta rätt nyans så det inte "skär sig"
  • Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-20 09:01:05 följande:
    Gråa var inte så dumt.. det skulle nog kunna bli riktigt fint :) Får väl se vad man hittar, vi har inte stor budget alls och våra tärnor ännu mindre :P haha
    Spraymåla fötterna med grå lackfärg och limma en kork under hälen? Tungan ute

Nej men jag tror att jag såg ett par snygga grå med kilklack i Halens sommarkatalog som jag fick i förrgår. Minns inte priset men jag tror inte att dom var så dyra. Och kilklack brukar ju vara rätt bekvämt att ha på sig om man ska stå och gå länge också Solig
Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?