• Pinkgrape

Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?

Spånar på detta med klänningar till brudtärnorna.

Min klänning kommer se ut ungefär såhär. Kjolen kommer dock vara i tyll istället.

Nu undrar jag vad ni tycker om dessa klänningar, om någon av de skulle passa till?

• Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?
  • Mariamilena80

Alla tärnklänningar skulle passa, 2 var min favorit, den skulle jag kunna köpa bara ändå:)

Så får jag rösta så blir det 2 eller 4.

• MuBu

Den sista tror jag skulle passa bäst iochmed att det är liknade din klänning Solig

• Pinkgrape

Ja, 5 är himla fin tycker jag. Annars gillar jag 1 faktiskt, tror jag :P
    Haha att det ska vara så svårt!

Klänningarna kommer från:
    1 - Ellos
    2 - Bubbleroom
    3 - Ellos
    4 - Bubbleroom
    5 - Nelly

• Chicita

Trean tror jag har varit uppe i en annan tråd här, och enligt vad någon där sa så kunde man ta bort rosetten...
    Tror att den skulle kunna bli riktigt bra med ett band i mörkare rosa eller i vitt. Kanske ett band i bred vit spets istället? Glad

• FruFiddeli

Jag tycker de är fina alla, men gillar nr 1 bäst. Kan du inte kolla med tärnorna vilka de tycker mest om, det handlar ju mycket om vilken kroppsform och stil de har för att det ska se bra ut tycker jag =).

• Pinkgrape
    FruFiddeli skrev 2011-03-19 09:03:21 följande:
    Jag tycker de är fina alla, men gillar nr 1 bäst. Kan du inte kolla med tärnorna vilka de tycker mest om, det handlar ju mycket om vilken kroppsform och stil de har för att det ska se bra ut tycker jag =).
    Absolut, klart jag kollar med dom. Det är ju dom som ska ha på sig klänningarna, så deras synpunkt är viktig. Dock även min, tycker jag.

Nu är det såhär att vi allihopa har svårt att välja ut en klänning och ville därför ha lite fler synpunkter på saken :)
  • FruFiddeli
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 09:07:02 följande:
    Absolut, klart jag kollar med dom. Det är ju dom som ska ha på sig klänningarna, så deras synpunkt är viktig. Dock även min, tycker jag.

Nu är det såhär att vi allihopa har svårt att välja ut en klänning och ville därför ha lite fler synpunkter på saken :)
    Aha, ja då blir det ju lite svårare =), hade varit lättare om de bara föll direkt för en.. Som sagt de är alla fina!
Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?