HJÄLP! Kan jag matcha så här??
Jag är en extrem matchningsnörd! Vill att allt ska matcha och i synnerhet på vår bröllopsdag. Nu har jag efter myyycket velande fram och tillbaka beställt inbjudningar men får en sån klump i magen att de ska skära sej med resten av brölloppet. Jag vill att det ska gå i en roligare shabby chic stil och utgå från vår tårtdekoration, se bild.
Min fråga är nu om ni tycker det stör jättemycket att inbjudningarna har liiite rött i sej istället för salviagrön som jag kommer ha till resten av kalaset? Vi har också osa.kort och placeringskort med samma bild som inbjudningarna. Jag är egentligen nöjd med dem det är bara det att jag helst skulle viljat att det lilla röda skulle vart salviagrönt.
Vårt färgtema blir: rosa/beige/grön (gammelrosa, nougat och salvia) - på vår förlovningsfest hade vi färgtema rosa/ljusgrön men det var på sommaren, jag har nu försökt anpassa det färgtemat då vi gifter på hösten (24/9).
Nu blir jag så osäker på allt, det är planering nästan dygnet runt här hemma just nu och jag ändrar mej heeela tiden. Blä. Vad tycker ni?