• c4trin

Visa era smycken

Hade vat kul att se vilka smycken alla ska ha! =)

Här kommer mina iallafall:

Kommer att matcha fint till min vita klänning med svarta detaljer!

Kommer även att ha min Guess klocka som är fin tillsammans med mina guldringar:

• Svar på tråden Visa era smycken
  • Chicita

Det här är mitt halsband

Arwens Evenstar.
    Vår första dejt var till första filmen från Sagan Om Ringen. Så vi tyckte att det var passande.
    Har inte bestämt om jag ska använda dom matchande örhängena än eller om jag ska köpa några andra i vitt guld eller eventuellt "nickelfritt" silver 

• TheD
    Kommer även att ha min Guess klocka som är fin tillsammans med mina guldringar:
    Har precis en sån klocka fast i silver :D Jag ÄLSKAR Guess! Men kommer ej ha klocka på mig.

Det här ska jag ha:

• shakynose

Jag ska ha ett hängsmycke som jag ärvt; en stor akvamarin infattad i silver, men jag behöver hitta en fin kedja till den. Gärna vintage, så jag letar för fullt. Någon som har tips på var man kan hitta gamla silverkedjor? Plus några örhängen som passar, tror det skulle vara fint med enkla diamantstift?...

• förlovadflicka

Här är mitt halsband som jag specialbeställt från alti.se. Har även beställt ett underbart armband därifrån men funkar inte att ladda upp bilden. Fick mejl från henne idag att armbandet också är klart så nu ska det bara betalas så skickar hon grejerna sen. Jätteglad :D 

< ------- Baktill :) 

• c4trin
    Stitch skrev 2011-03-15 10:04:37 följande:
    Jag har köpt båda paren på www.balunz.se . Första paret är lättare och förmodligen skönare att bära en hel dag, men jag tycker par nummer två är så snygga. Man kanske kan byta till festen? Drömmer
    Nummer 2 va verkligen supersnygga och eleganta! Hade lätt valt dem ;)
  • Semlorna
    shakynose skrev 2011-03-15 15:52:47 följande:

Jag ska ha ett hängsmycke som jag ärvt; en stor akvamarin infattad i silver, men jag behöver hitta en fin kedja till den. Gärna vintage, så jag letar för fullt. Någon som har tips på var man kan hitta gamla silverkedjor? Plus några örhängen som passar, tror det skulle vara fint med enkla diamantstift?...

Kolla i antikbutiker? Vet inte vart du bor men i gbg (och säkert en hel del storstäder) finns flera affärer med antika smycken.
  • c4trin
    TheD skrev 2011-03-15 15:38:52 följande:
    Har precis en sån klocka fast i silver :D Jag ÄLSKAR Guess! Men kommer ej ha klocka på mig.

Det här ska jag ha:

Superfina!
  • Junibrud
    förlovadflicka skrev 2011-03-15 16:08:18 följande:

Här är mitt halsband som jag specialbeställt från alti.se. Har även beställt ett underbart armband därifrån men funkar inte att ladda upp bilden. Fick mejl från henne idag att armbandet också är klart så nu ska det bara betalas så skickar hon grejerna sen. Jätteglad :D 

< ——— Baktill  

fantastiskt vackert 
Svar på tråden Visa era smycken