• Thailand2011

Nya LCHF-tråden!!!

Finns det fler än jag där ute som satsar på att gå ner i vikt med LCHF???
    Förra gången gick jag ner 6 kg, o blev sedan gravid. Nu är det 20 kilo som ska bort!

Om 10 veckor åker vi till Thailand och gifter oss!!! Klänningen är beställd och målet är att den ska vara för stor när den kommer så att den kan sys in i Thailand! =)

Startvikt: 92,6kg
    Midja: 107 cm
    Höft: 114cm
    Bröst: 119cm
    Lår: 65cm
    Arm: 34,5cm
    Hals: 42,5cm

SÅ nu har jag erkännt hur illa det är!
    Någon mer som är sugen på att följas åt på LCHF och peppa varandra???

KOM IGEN!!!

• Svar på tråden Nya LCHF-tråden!!!
  • Jeliqa
    Pinkgrape skrev 2011-03-10 16:44:18 följande:
    Får jag fråga hur ofta och mycket ni motionerar och tränar, och vad? :)
    Jag tränar inte alls särskilt ofta för tillfället, vilket mest beror på att jag jobbar som en galning. Men i vanliga fall brukar jag träna 2-3 dagar i veckan. Jag brukar köra olika pass varje gång och även ta lite styrketräning innan eller efter. Några pass jag går på är zumba, bodycombat, afro dance och bodypump.
  • Jeliqa

Jag tänkte tipsa om Oopsies som är ett lchf "bröd" gjort på ägg och philadelphiaost. Jag som åt smörgås till frukost varje dag innan känner verkligen att det är himla skönt att kunna ha en macka i handen och ha pålägg på den. Dessutom kan man använda grundreceptet till massor med annat, som rulltårta, langos, smörgåstårta, hamburgerbröd osv.

Jag lade precis ut receptet med bilder på min blogg. Ni kan läsa inlägget här om ni är intresserade.  

• Aniara4

Just det, kan tillägga att jag inte kan träna alls pga min sjukdom. LCHF funkar ändå! Glad

• Jelica

Jag tränar 4-5 gånger i veckan efter ett schema som min PT lagt upp och nu känner jag äntligen att energin har kommit tillbaka och kroppen vant sig mer att träna på den här kosten :) Skönt!

• Pinkgrape