• Sat 8 Jun 2019 10:43
    64313 visningar
    5 svar
    5
    64313

    Beatrice Larsson som make-up artist?

    Hej alla ni som läser gamla trådar här på Bröllopstorget!

    Jag heter Beatrice Larsson och är bröllopsfotograf sedan nu 20 år tillbaka i tiden.

    Tyvärr så har detta med osanna påstående och gammal tråd, förföljt mig sedan en kvinna skrev osanningar om mig inför ett bröllop för nu över 10 års sedan. Det var inte alls så att jag som fotograf valde någon som erbjöd mig mer pengar eller som någon skrev, -" större och dyrare paket". Utan det var på grund av andra privata saker och som kvinnan ifråga fick förklarat för sig i god tid inför sitt bröllop. Dock valde hon att inte skriva detta och eller ta bort dom osanningar som skrevs, utan lät det hon skrivit finnas kvar. Vilket påverkar mig väldigt negativt.

    Självklart skall man som blivande brudpar googla och söka svar inför sin stora dag och när man då funnit någon som man tycker verkar intressant, boka ett möte. När ni sedan träffas och fotografen kan fysiskt bevisa att han/hon har ett gediget kunnande i form av Fotoböcker och annat bevis på tidigare arbeten, så kan man känna sig trygg. Om någon vill se alla cv:n eller diplom och certifikat så självklart så är det inga problem, men jag ber inte om dessa när jag uppsöker en läkare, utan självklart är läkaren där för att det är vad den arbetar med. 

    Jag erbjuder mina kunder en gratis smink och håruppsättning innan bröllopet, så att Bruden/ tärnorna känner sig nöjda med mitt arbete och kan på så vis bestämma om vi skall sammarbeta även gällandes detta område. 

    Blommorna som jag binder eller gör, finns även dom bildbevis på och om så är nödvändigt och en önskan hos brudparet, så tar jag med dom till blomstergrossisten och vi diskuterar val av arter och färger och jag binder något på plats som exempel. 

    Det finns tyvärr allt för många människor som uppger sig för att vara någon dom inte är ( Nättroll) och även personer som fabricerar felaktig information...tyvärr! Men som några nämnt i trådarna....gå på fakta som ni får och ser i mötet med personer som ni vill skall ha med just Eran stora dag att göra, så blir allt så underbart som ni önskar. 

    All lycka till önskar jag er!
    //
    Beatrice


    Förtydligande angående lögner.
Svar på tråden Beatrice Larsson som make-up artist?