• misscat81

Istället för brudvals?

Min sambo dansar  inte, och då menar jag verkligen inte alls. Jag har aldrig sett honom ta ett endaste litet danssteg. Så brudvals känns inte aktuellt för oss, men jag funderar på om det finns någon alternativ till att brudvals som inledning på själva "festen"?

• Svar på tråden Istället för brudvals?
  • Lev idag

Ashäftigt!! :D
    Jag skulle oxå vilja ha något liknande! :)

• Carrosell

Något i stil detta kanske? Flört

eller

• MrsT2011
    stjärna18 skrev 2011-02-08 16:06:26 följande:
    Detta hade ju varit ett drömscenario Glad men själv tror jag inte jag skulle klara det och ett minus är ju att oftast är man ju inte så många på ett bröllop, men tänk om man hade nerver av stål.
    Ha ha, ja min blivande man bleknade lite när jag föreslog på skämt att vi skulle ha en sån här entré! =)
  • Hoppe

jag och min blivande kommer också att dansa tryckare, känns mer romantiskt än en stapplande vals när man inte är duktig på det.
    vi kommer att ha amanda jenssens "i choose you", underbar låt (och iofs i valstakt :) !

• Rebeccan

Jag och min m2b är likadana - vi dansar inte! Jag har också funderat på vad vi skulle kunna göra istället men inte kommit på någonting som känns rätt. Funderar på att försöka få till en tryckare till nån väl vald låt, men jag vet inte. Det måste ju kännas rätt också. Vår låt är "I was made for loving you" av Kiss och det är inte en idealisk låt att danska tryckare till heller. Så jag vet inte riktigt.... Har fem månader på mig att fundera och hoppas jag kommer på nåt bra tills dess. Lycka till!

• eigollet

Vi skippade också vals utan körde tryckare till Sven Ingvars version av "Annies song". Det var både romantiskt och roligt!

• Geogaddi
    Carrosell skrev 2011-02-08 17:04:25 följande:
    Något i stil detta kanske? Flört

" target="_blank">

eller

" target="_blank">

Dirty Dancing-filmen alltså... Vilken grej!!! Så himla himla roligt!!!! I kväll ska jag försöka sälja in detta till min blivande, efter ett glas vin eller två...
  • Ilse83

Oj, hade redan skickat inlägget.

Har köpt låten (amazon.com) och ska börja med en kyss, sedan dansar vi några steg foxtrott. Bara en halv minut, 1 minut kanske..... Jätte enkelt, för min sambo kan inte dansa heller. Ska sedan öppna en flaska champagn i låten. Alltså, vi dansar inte hela tiden..... 

• Filidos

vad säga som tryckare till caravan of love med the housemartins?

• Sarastiko

Jag satt och läste den här tråden för några timmar sedan och nu har jag gjort ett klipp med lite olika låtar.. Som vi nog ska köra på, måste finslipa lite saker och ting först. Men det första utkastet är klart iaf. Ni som har Mac kan lätt fixa det själva =)

Jag håller på att lägga in film med ljudklippet på min blogg. Skit i bilderna, det är bara för att ni ska få höra ljudfilen som jag har lagt till lite bilder, skapat en video helt enkelt =)

Bloggen är Saraochjonas.blogspot.com

Svar på tråden Istället för brudvals?