Merrick skrev 2011-04-19 22:13:48 följande:
Åh, det där är en av de finaste! Jag vill också ha en i den stilen, fantastiskt vacker, enkel och skir på ngt sätt... Toppensnygg!
Jag kommer med en fråga: Kan man alltså bara skicka in en bild på den man vill ha och så syr de upp en typ likadan? Eller är det där en modell som finns på deras sida? Tycker att jag sett den på nån sån där sida...Vilken är den ifrån? Många frågor, du behöver inte svara om du inte vill...

Hej Hej, jag svarar gärna på frågor!
Visst är den helt underbar, det var bland den första klänning jag fastnade för när jag började kolla runt på nätet när det blev bestämt att vi skulle gifta oss. Vi ska vara i en gammal lagerlokal vid havet så det passar inte riktigt in med en marängbakelse. Skulle dessutom inte trivas i en sådan heller. När jag sedan hittade den i en affär i göteborg och den dessutom satt som en smäck på mig så var valet inte så svårt. Det är en Maggie Sottero
Jag har beställt från en sida som är ungefär som ebay,
www.dhgate.com Det är många olika säljare som lägger upp sina varor där och man betalar med paypal till dhgate vid beställningen och sen får inte tillverkaren pengar förän jag godkänt att jag fått paketet. Har en bekant som beställt därifrån och var supernöjd med sin. På denna sidan finns precis hur många klänningar som helst och samma klänning går ofta att hitta hos olika tillverkare till olika priser. Kolla bara så att tillverkaren säljer klänningar en och en, jag höll på att beställa ett paket innehållande 5 klänningar först...

Jag tror också att vissa tillverkare kan sy upp klänning efter bilder du skickar, det är nog bara att maila och fråga.
Annars har
www.shopofbrides.com många klänningar också. Vet dock ingen som beställt därifrån.
Var det svar på alla dina frågor?