• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Sassabrassa
    misscat81 skrev 2011-04-19 10:32:50 följande:

Jag träffade sömmerskan igår som ska hjälpa mig att lägga upp klänningen i rätt längd. Vi stod i en timme och mätte och nålade. inte lätt! Men jag passade i alla fall på att be mamma fota mig i klänningen med en riktig kamera, inte bara mobilen. Så här ser jag ut i den, jag älskar färgen!

Den ser lite konstig ut i nederkant eftersom den är uppnålad. Den ska egentligen tas upp mer uppifrån s a s, så spetskanten i fållen syns inte nu.

Den är ganska löst snörd nu, så den sitter inte som den ska i ryggen... 

Wow vilken häftig klänning.
  • Ciccci

Här är min klänning, fast jag kommer ha ett svart sidenband under bröstet o snörningen kommer oxå vara svart.. :)

LÄNGTAR!!!
  • BlivandeFru2011

Här är min klänning. Blev förälskad i den vid första anblick och har verkligen kännt mig som en prinsessa i den när jag provat den.

• BlivandeFru2011
    BlivandeFru2011 skrev 2011-04-19 12:01:48 följande:
    Här är min klänning. Blev förälskad i den vid första anblick och har verkligen kännt mig som en prinsessa i den när jag provat den.

Glömde säga att vi gifter oss den 13 augusti
    BlivandeFru2011 skrev 2011-04-19 12:01:48 följande:

• EmmaStina

Denna ska jag (förhoppningsvis) ha på mig. Den är beställd från Kina och den borde komma precis när som helst.

Har provat orginalet som kostar 10 900, och den jag beställt är inte riktigt likadan, den har tex inget släp och lite andra ändringar som jag knappt minns just nu. Jag fick betala 687 för den. Så nu hoppas jag bara att den inte ser ut som f**n.
    Kanske kommer jag också sy till urringningen också. Ska prova och se hur jag trivs i att den är så djup.

• Peggy3

Idag kom min underbara klänning, och den är verkligen helt underbar.. så lycklig, nu längtar jag så efter bröllopet.. lägger in en bild igen på den Glad
  • HOPPAS SÅ
    misscat81 skrev 2011-04-19 10:32:50 följande:

Jag träffade sömmerskan igår som ska hjälpa mig att lägga upp klänningen i rätt längd. Vi stod i en timme och mätte och nålade. inte lätt! Men jag passade i alla fall på att be mamma fota mig i klänningen med en riktig kamera, inte bara mobilen. Så här ser jag ut i den, jag älskar färgen!

Den ser lite konstig ut i nederkant eftersom den är uppnålad. Den ska egentligen tas upp mer uppifrån s a s, så spetskanten i fållen syns inte nu.

Den är ganska löst snörd nu, så den sitter inte som den ska i ryggen... 

Jättefin!! Passar dig superbra. Valde oxå en lite "annorlunda" klänning och längtar och hoppas den ska vara lika fin.
  • mandypants200

Åh vad vackar klänningar ni hittar!!

Att prova och hitta "min" klänning är nog det jag mest ser fram emot i hela bröllopsplaneringen! (och tårtavsmakningen möjligtvis)  :P

• Junibrud

Här kommer min klänning också! Ganska stor skillnad på hur den sitter på modellen och på mig

‘och med band. Vad tycker ni?

• Beautiful Disaster
    Junibrud skrev 2011-04-19 20:29:21 följande:
    Här kommer min klänning också! Ganska stor skillnad på hur den sitter på modellen och på mig

‘och med band. Vad tycker ni?

Den sitter ju skitsnyggt på dig, enligt mig, faktiskt bättre än vad den gör på modellen
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar