• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Evur
    sandis 1977 : jag beställde den från likesfashion.se . Nej jag har int fått den än , den kommer i april...så lite nervös är man ju.
  • Alexanders Maria

Detta är min klänning som jag kommer bära när jag gifter mig den 2 Juni.
    Kommer sätta ett tunt sidenband under bysten och ta bort rosetterna på axlarna. :D

och jag kan ju inte låta bli att nämna att jag ska ha denna i mitt hår <3 har precis beställt den så jag är lite lycklig. :)
  • IdaPierre
    Alexanders Maria skrev 2011-02-20 14:10:07 följande:
    Detta är min klänning som jag kommer bära när jag gifter mig den 2 Juni.
    Kommer sätta ett tunt sidenband under bysten och ta bort rosetterna på axlarna. :D

och jag kan ju inte låta bli att nämna att jag ska ha denna i mitt hår <3 har precis beställt den så jag är lite lycklig. :)
    Vart har du hittat den?? Skulle vilja ha en till min tärna..fast kanske en ljusrosa
  • IdaPierre
    IdaPierre skrev 2011-02-20 14:11:11 följande:
    Vart har du hittat den?? Skulle vilja ha en till min tärna..fast kanske en ljusrosa
    Blomman alltså :)
  • Frugan

Här är min klänning! Vi gifter oss 15 juli!!
  • Freakie

Min underbara brudklänning som jag köpte igår. Hade riktig flyt och hittade precis den modellen jag ville ha i rätt storlek på Blocket

Vi gifter oss 30:e Juli!

• iccy
    Frugan skrev 2011-02-20 16:31:53 följande:

Här är min klänning! Vi gifter oss 15 juli!!
    Gud så vacker klänning! 
    Precis en sådan hade jag tänkt mig. 
    Letat och letat men hittar ingenstans.
    Vart köpte du din och för hur mycket?

Jätte bra val! Du lär ju vara den vackraste i världen på bröllopsdagen med en vacker klänning som denna. 
  • Frugan
    iccy skrev 2011-02-20 18:20:32 följande:
    Gud så vacker klänning! 

Jätte bra val! Du lär ju vara den vackraste i världen på bröllopsdagen med en vacker klänning som dent

iccy skrev 2011-02-20 18:20:32 följande:
    Gud så vacker klänning! 

Jätte bra val! Du lär ju vara den vackraste i världen på bröllopsdagen med en vacker klänning som denna. 
    Tack ska du ha! Jag älskar verkligen den här klänningen... hatar alla tubtops- och tårtmodeller. Den här är i en helt annan klass liksom... Detta är en klänning designad av Manuel Mota för Pronovias. Klänningen kostar ca 25.000 (oavsett var i världen man beställer den). Jag har beställt min från England, inte fått den än dock men är säker på att den sitter bra  
    Om du gillar den här modellen ska du verkligen titta på Manuel Motas kollektion från 2010...  
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar