• 11juni2011

okej med strippa på möhippa/svensexa?

kOMMENTERA GÄRNA HUR DU TÄNKER!

Själv tycker jag att andra får göra som dom vill, men jag och min M2B vill inte gärna ha någon sån underhållning en sån dag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 20:39
    Om någon har någon rolig/tråkig erfarenhet av ämnet får ni gärna dela med er! Kul att höra både bra och dåliga erfarenheter.

Eller om du råkar vara en erfaren möhippe/svensex-gäst som aldrig varit med om det så säg gärna till också. Det kanske än mycket snack och lite verkstad när det kommer till snack om stippor?!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?
  • Zelmah

Kan tillägga att jag vart på en möhippa där det var strip. Brudens polare är fd porrfilmsskådis så det var inget snack om att bruden skulle få sig en stripp på hippan (jag var inte med o planerade bruden hade bara sagt till dem att jag måste var med så de ringde mig dagen innan). Privat posering med kvinnlig strippa på klubb fick hon. Vi andra fick stå utanför båset som hade ett draperi fördraget  och vänta. Men ett sneakpeek stal vi o det vi såg... Fattade inte vad som var roligt med det och bruden skämdes ihjäl sig när strippan tryckte upp sitt halvnakna kön o den nakna rumpan några centimeter från fejset på henne. Denna strip var ingen "kul" grej tycker jag. Så att det skulle vara nåt på en svensexa eller möhippa förstår jag bara inte...

Nä jag o min man kan strippa för varandra i stället det är mkt roligare.

• MagicBride

Förstår inte grejen med strippa på möhippa/svensexa. Man ska gifta sig för att man valt den man vill leva tillsammans med och då tycker vännerna att man ska fira med att titta på någon annan naken? Var finns logiken...

• Kit73

Neeej det är lika pinsamt och "80" som att gå och sälja kyssar o annat skit på stan utspökad i fåniga kläder o krona/slöja... Huuu! Ingen svartsjuka alltså och självklart gör alla som de vill... men så tycker jag iallafall :)

• Cammee

Jag är kanske lite mesig. Men hade jag fått reda på att min man hade en strippa på sin svensexa så hade jag ställt in bröllopet :S Nu vet jag ju att alla manliga släktingar och så ska vara med på hans svensexa så det blir ju ingen strippa. Men bara tanken av att en äcklig tjej som visar sina sillisar sitter och gnider sig på min fästman med sina mini trosor. Det äcklar mig nåt fruktansvärt. Och hade han suttit med bara sina killkompisar så kan ju ingen neka att en kille inte hade gillat det.
    Men som ¨många skrev, hur ogta händer detta i verkligeheten ? Jag har aldrig hört något som har hyrt in strippor till svensexa/möhippa.

Men jag och min blivande har iallafall bestämt oss för att det inte får lov att bli några strippor. Och hade någon hyrt in en manlig strippa till mig hade jag börjat gråta för jag är alldeles för pryd för sånt. Hade tyckt att det var så otäckt :S

• förlovadflicka
    Cammee skrev 2011-02-23 12:06:42 följande:
    Jag är kanske lite mesig. Men hade jag fått reda på att min man hade en strippa på sin svensexa så hade jag ställt in bröllopet :S Nu vet jag ju att alla manliga släktingar och så ska vara med på hans svensexa så det blir ju ingen strippa. Men bara tanken av att en äcklig tjej som visar sina sillisar sitter och gnider sig på min fästman med sina mini trosor. Det äcklar mig nåt fruktansvärt. Och hade han suttit med bara sina killkompisar så kan ju ingen neka att en kille inte hade gillat det.
    Men som ¨många skrev, hur ogta händer detta i verkligeheten ? Jag har aldrig hört något som har hyrt in strippor till svensexa/möhippa.

Men jag och min blivande har iallafall bestämt oss för att det inte får lov att bli några strippor. Och hade någon hyrt in en manlig strippa till mig hade jag börjat gråta för jag är alldeles för pryd för sånt. Hade tyckt att det var så otäckt :S
    Mesig är ju det du inte är! You go girl!
  • masz

Nej tack. Jag skulle inte vilja ha en strippa. Urs !
    Men jag skulle nog vilja att de tar med sig killen på strippklubb på svensexan. Jag vet inte riktigt varför men det känns om de ska ha varit på det för att vara riktiga män. Hahaha. Fast efter alla filmer man har sett så är det klart att man blir lite orolig om vilken frihet de kan ta till sig. haha :p OCH han får inte sätta pengar i trosorna på de, dom pengarna behöver jag själv ;)

• förlovadflicka
    masz skrev 2011-02-23 13:41:32 följande:
    Nej tack. Jag skulle inte vilja ha en strippa. Urs !
    Men jag skulle nog vilja att de tar med sig killen på strippklubb på svensexan. Jag vet inte riktigt varför men det känns om de ska ha varit på det för att vara riktiga män. Hahaha. Fast efter alla filmer man har sett så är det klart att man blir lite orolig om vilken frihet de kan ta till sig. haha :p OCH han får inte sätta pengar i trosorna på de, dom pengarna behöver jag själv ;)
    Förlåt mig men hur kan man ha så dålig kvinnosyn när man själv är kvinna?? Min m2b skulle aldrig i sitt liv se åt någon annan än mig, det tycker jag gör honom till en riktig man! 
  • masz
    förlovadflicka skrev 2011-02-23 13:43:43 följande:
    Förlåt mig men hur kan man ha så dålig kvinnosyn när man själv är kvinna?? Min m2b skulle aldrig i sitt liv se åt någon annan än mig, det tycker jag gör honom till en riktig man! 
    Vadå dålig kvinnosyn?
    Se åt någon annan det vet man ju att de gör iaf. Men gilla det, de behöver man inte göra.
    Men en gång i livet tycker jag att han skulle kunna få gå på strippklubb, han "binder" sig ju till mig resten av livet sen..
  • förlovadflicka
    masz skrev 2011-02-23 13:56:27 följande:
    Vadå dålig kvinnosyn?
    Se åt någon annan det vet man ju att de gör iaf. Men gilla det, de behöver man inte göra.
    Men en gång i livet tycker jag att han skulle kunna få gå på strippklubb, han "binder" sig ju till mig resten av livet sen..
    Han borde vara glad åt att binda sig till dig... 
  • masz
    förlovadflicka skrev 2011-02-23 14:01:15 följande:
    Han borde vara glad åt att binda sig till dig... 
    det är han. man han kan få en rolig upplevelse med sina kompisar iaf. det skulle de skratta gött åt senare
Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?