• 11juni2011

okej med strippa på möhippa/svensexa?

kOMMENTERA GÄRNA HUR DU TÄNKER!

Själv tycker jag att andra får göra som dom vill, men jag och min M2B vill inte gärna ha någon sån underhållning en sån dag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 20:39
    Om någon har någon rolig/tråkig erfarenhet av ämnet får ni gärna dela med er! Kul att höra både bra och dåliga erfarenheter.

Eller om du råkar vara en erfaren möhippe/svensex-gäst som aldrig varit med om det så säg gärna till också. Det kanske än mycket snack och lite verkstad när det kommer till snack om stippor?!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?
  • Emblas Mamma

jag har faktiskt aldrig någonsin hört talas om NÅGON som har strippa :P
    Har man ens det på riktigt?
    Är det inte bara i filmer man har det..?

JAg hade nog inte blivit sur om det skulle förekomma, men högst onödigt tycker jag!
    Varför lägga pengar på sånt?
    Vad är det egentligen som är roligt? JAg har väl sett tusentals nakna människor i mina dar och bryr mig inte om en strippa..
    Om man vill se nakna människor som strippar kan man ju slå på en porrfilm.. Varför hyra en strippa..
    Lite nedlåtande mot denna människan tyycker jag allt..

:)

• M Berg

för mig kvittar det.. har sett många strippor å måste säga att tjejer e bäst (inte laggd åt d hållet) men de e oftast inte lika hemska.
    skulle min man få gå på tex strippklubb så gör d inte mig ngt... kul grej... han bryr sig ju inte så endå... å får jag en strippa... jaja bara jag slipper vara nära så

• frallan

Hm, egentligen är väl inte en strippa hela världen... men jag gissar att jag ändå skulle bli lite svartis Skulle hans polare fixa det till honom så skulle jag nog föredra att inte veta något... För när det väl kommer till kritan så skulle jag ju inte på något sätt älska min prins mindre om mina tjejkompisar fixade en strippa till mig (vilket jag inte tror att dom kommer göra) så varför bli svartsjuk egentligen... men sånadär känslor är ju inte direkt rationella.

Nja ska han titta på lättklädda damer så får han titta på mig eller inte berätta det för mig...

• Anatheme

Jag var ihop med en manlig strippa i flera år, så jag har varit på väldigt många olika tillställningar och sett massor av strippor, och jag tycker verkligen verkligen verkligen att man slänger pengarna i sjön om man anlitar en strippa. Särskilt om man är tjej, för varför i allsin dar skulle man vilja titta på en liten pojkspoling i stringkalsonger smörja in sig i barnolja... Det finns såna jävla bottennapp alltså...

• Sörön10

Näe, usch! Sånt går fetbort tycker jag!

Dock fick jag en skjukt tajt krokimodell på min hippa! Dock var det inget sexuellt över det, bara en fascination över mänsklig anatomi! ;) 

• misscat81

Jag är lite kluven. Jag har varit på en möhippa med en manlig strippa, och det var ju verkligen sjukt underhållande, skrattade så jag tjöt. Men jag skulle inte tycka att det kändes ok om min sambo skulle ha en kvinnlig strippa på sin svenssexa (är övertygad om att han inte skulle vilja det heller, för den delen). Det här kanske är könsstereotypiskt tänkt, men jag tycker att en manlig strippa känns mer ok än en en kvinnlig. Vi såg verkligen inget sexuellt/upphetsand med den show som vi fick på möhippan som jag var på, det var ju bara ROLIGT och inget annat. Men jag inbillar mig att om en gäng killar skulle ha en kvinnlig strippa på en svenssexa så skulle det vara en annan stämning, men det kan ju vara fördomar...?

Jag skulle i alla fall inte vilja ha någon strippa på min egen möhippa, skulle känna mig extremt obekväm. Men det var kul att kolla på när man slapp sitta själv på stolen!

• Sarkastisk ljubicica

Tycker att detta med strippa är upp till var och en. Jag själv skulle ej vilja ha en, bara tanken på en annan kille när amig som ej är min fästman äcklar mig. Men om han skulle vilja ha en strippa skulle det va ok för mig, så länge som han ej gjorde något med henne.

• BrudiMaj2012

Alltså, jag skulle inte bry mig om ifall det befann sig en strippa i samma rum som min blivande då jag vet att han bara skulle känna äckel.. Men helt ärligt, är det inte väldigt mycket WT- varning att ha strippa på möhippa/ svensexa? ;)

• frallan
    BrudiMaj2012 skrev 2011-02-22 18:40:23 följande:
    Alltså, jag skulle inte bry mig om ifall det befann sig en strippa i samma rum som min blivande då jag vet att han bara skulle känna äckel.. Men helt ärligt, är det inte väldigt mycket WT- varning att ha strippa på möhippa/ svensexa? ;)
    Hm jag skulle säga detsamma

Min sambo skulle nog bara tycka det var löjligt med en strippa och så där "svenne-töntigt" tyvärr har han lite gamla barndomspolare som kanske tänker annorlunda och han skulle nog inte våga downa deras present om det nu skulle råka vara en strippa (han är lite för osäker på sig själv för att våga det).
  • Zelmah

Nej. Vill verkligen inte stödja den industrin. Särskilt inte då jag vet att flera kvinnor på den strippklubb där vi bor har blivit intvingade i prostitution o att det även finns kvinnor/flickor där som är traffickingoffer. En av dem som råkat illa ut har t o m skrivit en bok om det och hur hon blev uttnyttjad och såld mot sin vilja (Spelat liv av Louise Eek). Så absolut inte att jag vill stödja det och dessutom tycker jag att det bidrar till en objektifierande kvinnosyn. Min blivande man vill heller inte tvingas gå på stripklubb och skulle bli arg och de hittade på nåt sånt. Nu är det hans bror som är marsalk o förmodligen kommer sitta vid rodret när svensexan planeras därför kan han säga till honom att det inte är ok o inte alls uppskattat från hans sida.

Jag skulle definitivt inte vilja se en manlig strippa heller, näe! Men den risken är obefintlig. Finns ingen av de jag umgås med som skulle komma på nåt sånt o de vet att jag inte skulle uppskatta det. Förmodligen skulle jag gå därifrån. Sen kommer det allt att vara en del grabbar med på min hippa med så. Vi gör nog nåt chill, typ picnic o öl avslutar på nåt gött ställe vi gillar att hänga på.

Att detta med strippa skulle vara nån tradition är inte sant. Det är taget från amerikanska filmer (igen) och spred sig in bland vissa klientel som fått för sig att det är nåt som ingår i att ha sexa. 

Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?