Inlägg från: my heart |Visa alla inlägg
  • my heart

TEMA Bröstoperationer

hEJ HEJ!

jag gjorde en förstoring för 2 år sen! I falun!

super nöjd och poff så fick jag lite former... som JAG storm trivs i!

• my heart
    TheD skrev 2011-02-24 20:08:35 följande:
    Kul att min ort kan bidraga med något bra för någon :) Du var i Hosjö antar jag?
    Klart jag var =) Hur bra som helst! Och billigt!
  • my heart
    shakynose skrev 2011-02-24 22:39:05 följande:
    Vad lade du in för implantat?
    Hej!
    Han kör främst med vanlig silicon. det kostar 30 000:-
    Sen har han skele och koksalt .
    Jag har silicon!

Hemsidan är inte lika proffsig gjord som dom flesta, men det betyder INTE att det skulle vara något lurt med det!

Han har kvälls tid bara att ringa, och jag vill varna dig att han låter konstig i rösten Men det har han alltid gjort!

Jag har flera vänner och bekanta som varit hos han. Det är en liten privat klinik utanför falun, du får lämna samma dag, om du inte har långt att åka!

Ett hett tips!
  • my heart
    loluna skrev 2011-02-24 21:27:11 följande:
    Hej!
    Jag kommer med helt andra synpunkter... Röntgensjuksöterksa på mammografi är jag. Röngtar bröst för att upptäcka cancer, bland annat.
    Bröstcancer är inte det första man tänker på när man tänker sig skaffa inlägg eller Macrolane, MEN jag rekommenderar att tänka igenom flera gånger innan man lägger in något i brösten som inte hör dit.
    Plastikkirurgerna är säkert jätteduktiga, det tvivlar jag inte det minsta på, men ibland berättar de inte vissa saker elelr vinklar dem.
    Jag träffar dagligen kvinnor med inlägg, och tyvärr finns det komplikationer lite till och från. Framförallt blir det svårare att känna igenom brösten (för att hitta cancer) och hos en del kvinnor förändras känseln i brösten.
    Jag svarar gärna på frågor, det är bara att skicka meddelande :)
    Kan bara hålla med!
  • my heart
    duochjagmotvärlden skrev 2011-02-28 20:48:02 följande:
    Håller helt med! Är bröstsjuksköterska och pratade senast för inte så många dagar sedan med en riktigt ung tjej med svåra problem, med bla smärta efter en impantat operation! Vill verkligen verkligen avråda ALLA!!!
    men så är det väl  alltid, eller?? att det finns flera hundra som är missnöja eller har svåra promlem efter operation?!
    Det gäller ju ALLAoperationer, ingen UTAN risk så att säga!

Alla skönhets op är ju på egen vilja och försvar, alla tankar far omkringi många år och timmar innan man utför det! Hoppas jag!

innan jga gjorde så födde jagtvå barn och önskan och viljan levde kvar, men efter ca 10 års längtan så utförde jag det.

Därimot hoppas man att alla förstår ATT det kan gå fel och ATT det bara är för egen skull! 
Svar på tråden TEMA Bröstoperationer