TheD skrev 2011-01-22 01:40:42 följande:
Vi kommer inte bjuda någons flick/pojkvän som vi inte vet vilka de är, har kontakt med osv...
Själv skulle jag inte njuta av ett bröllop om jag inte vet vilka brudparet är :)
Nej jag vill inte det heller.
Om man vänder på det så skulle jag nog inte tycka det vore så skoj att följa med på ett bröllop där jag inte känner en enda kotte o inte ens brudparet
BlackWIngedAngel skrev 2011-01-21 23:01:20 följande:
När skickar ni ut inbjudningarna? Om man skickar ut dem långt innan så kan man ju utgå ifrån hur pass många månader som paret varit tillsammans när ni bjuder in. Har de bara varit tillsammans en månad vid utskicket och det är ett halvår kvar till bröllopet så känns det kanske konstigt att bjuda in någon som inte varit "i familjen" längre än så.
Skickar ni ut inbjudningarna sent så har ni ju en bättre uppfattning om relationen "status" vid det laget och då blir det kanske mer naturligt att bjuda in personen eller låta bli. :)
det har setts i ungefär 3 -4månader o tänker snart skicka inbjudningarna ..... men tänker som sagt bara skriva hans namn.
För varje människa kostar ju massor o vi har verkligen haft livliga diskussioner här hemma om vilka vänner som ska bjudas el ej =)