Vad finns i ditt festhäfte? ;)
Ja som rubriken lyder, vad har ni i erat festhäfte??
Ja som rubriken lyder, vad har ni i erat festhäfte??
Jag har läst lite om bröllopsbingo och tycker det låter som en jättekul idé, men kan nån förklara lite mer ingående hur det funkar?? har alla samma "spelbricka"? Vad kan man ha för exempel mm??
GUd va bra! Tack för tipsen!
Har alla likadana spelbrickor eller slumpar man ut dom olika så inte alla får bingo samtidigt???
Svårt att få med precis vad, men presentation av festligheterna, en rolig text med milstolpar för vårt förhållande, favorittexter från låtar och ett varsit citat som är typiskt för mig och maken. Jag meilar gärna mitt enkla men lite roliga häfte!
Ex.
Om denna elefant ser ut att ha fler än fyra ben bör du överväga att ta taxi hem istället för att köra själv. Om svaret är ovisst - drick tills elefanten får minst sex ben så kan du vara säker på att du inte bör ta dig hem för egen hand.
Ha ha ha!
lol!!! vilken rolig elefant den ska jag sno till mitt häfte.
Jag ska göra häftet tillsammans med brudparet och lite av det som ska vara med ska vara hemligt så brudparet också får lite överraskning. Men en roliga sak som vi kommit fram till tillsammans är att sätta fast Non-stop i olika färger med dubelhäftande "duttar" som man sätter fast fotografin med. Sedan skriva en lite rad om varje färg typ " för den som behöver mod" "för den som är hungrig" "för den som har skoskav" osv. Hoppas på att det blir uppskattat.