Någon som har erfarenhet av milanoo.com???
Tänker snart beställa min brudklänning och undrar om någon där ute har erfarenhet av milanoo.com. Det är nämligen där jag hittat den!
Tänker snart beställa min brudklänning och undrar om någon där ute har erfarenhet av milanoo.com. Det är nämligen där jag hittat den!
Hej, har också beställt min därifrån, 1 månad sen, så de kommer väl om ca 1 månad :)
Jag har beställt min brudjacka där i från. Hoppas hoppas den sitter bra.
Här är min klänning! Den ska såklart ångas och puffas till med en tunn tyllkjol under =) Hoppas ni blir nöjda med era klänningar!
Hmmm....min klänning skulle ha kommti den 20 mars men har inte kommit ännu. Har fått svar via chatten att den är skickad och att jag skulle få ett mail med kollinr så att jag kan spåra den men inget sådan mail har kommit.
På hemsidan, min sida, står det att den är skickad så det är väl bara till att vänta....vet ju att den kan har fastnat i tullen
Oj då nu kom percis ett sms om att DHL har varit här och försökt leverera ett paket idag!!! Ringde kundtjänst som det stod att jag skulle göra men där var ju stängt....... får ringa imorgon.!
Borde ju vara klänningen då jag inte beställt något annat.............!!!!!!!!
Min klänning har kommit och den är superfin!!! Har dock inte kunnat prova den ordentligt då det är snörning i ryggen.
Beställde min klänning därifrån och är störtnöjd!! Har provat den och behöver gå ner lite i vikt :)
beställde även min dotters klänning därifrån, men hnon har inte fått prova den än :P
Jag chattade med dem igår och undrade hur det gick med min klänning som jag beställde i mitten av mars. De hade då skickat den med DHL dagen innan (tisdag!) Nu är jag jättenyfiken!
Japp jag har provat och det behövs sys in lite på sidorna..... La medvetet på någon cm vid beställningen men hade inte behövt göra det då det är snörning i ryggen. Bilder finns i mitt galleri.
Ville bara inflika med att jag fick mina klänningar från Milanoo.com idag och är jätte, jätte, jätteledsen... För det första ser klänningarna inte i närheten ut som på bilderna och sen har de skickat minst 2 storlekar för smått! Jag beställde t.o.m. en storlek större bara för att undvika detta. Jag är så, så ledsen... och pank!
Beställde 4 klänningar, varav tre brudklänningar, och det vara bara tärnklänningen som blev fin men även den var i för liten storlek och ändå har jag mätt NOGA enligt deras egna tabeller!
Nån annan som har erfarenhet av dem? Eller vart med om liknande, har ni fått hjälp? Fy vad jag är ledsen nu........