• ShoegirlNYC

Någon som har erfarenhet av milanoo.com???

Tänker snart beställa min brudklänning och undrar om någon där ute har erfarenhet av milanoo.com. Det är nämligen där jag hittat den! 

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av milanoo.com???
  • 363
    marnys skrev 2011-01-30 10:34:30 följande:
    Jag försöker chatta med dem, men så fort man har skickat frågan så stängs fönstret...
    Jag är ute efter tre tärnklänningar, funderar på att beställa dessa från milanoo.com.
    Mitt dilemma är att en av tärnorna kommer vara höggravid på bröllopet. Min förhoppning är att de ändå kan ha lika klänningar, om man kan måttbeställa klänningen till henne som är gravid? Eller är det någon som har ett annat förslag?

Tack =)
    De är ingen online nu på chatten även om det står det så det skickas som ett mejl istället. Vänta till imorrn eftermiddag då brukar de vara online. Då ser fönstret ut som ett msn fönster där du inte behöver fylla i mejl adress och liknande.
  • 363
    Titaniah skrev 2011-01-30 10:58:37 följande:
    Mycket riktigt så finns det en storleksguide på sidan, tack för tipset! Själv tittade jag visst inte ordentligt =)
    Måttsytt låter klokt, 16 dollar lägger jag mer än gärna på det!
    Ja jag är verkligen supernöjd! Just nu har de även 20% på hela beställningen så det är idé att beställa snart.:)
  • Triton77

Jag har hittat  "min" klänning och funderara på att skicka in en beställning idag. Ska även kolla på klänning till min tärna. Måste nog måttbeställa då jag är lång. Undrar bara HUR mycket jag ska lägga till, vill ju inte att den blir för kort....hellre för lång så att man kan sy upp den ist.

• 363
    Triton77 skrev 2011-01-30 12:20:02 följande:
    Jag har hittat  "min" klänning och funderara på att skicka in en beställning idag. Ska även kolla på klänning till min tärna. Måste nog måttbeställa då jag är lång. Undrar bara HUR mycket jag ska lägga till, vill ju inte att den blir för kort....hellre för lång så att man kan sy upp den ist.
    Lägga till?
    Måttbeställer du så får du ju efter dina mått så lägg inte till något, varför krångla till det?
    Men tänk på att lägga till för skor om du inte mäter med dem på!:)
  • Titaniah
    363 skrev 2011-01-30 11:03:40 följande:
    Ja jag är verkligen supernöjd! Just nu har de även 20% på hela beställningen så det är idé att beställa snart.:)
    Hmm, i klassisk bröllopshysterisk anda hade jag planerat att bli av med ett antal envisa kilon före bröllopet i sommar, så för säkerhets skull kanske jag får vänta med måttbeställning även om 20 % rabatt inte är fy skam trots redan låga priser Glad Eller så får jag väl chansa och ge järnet med träning och bra mat, har jag köpt en klänning så har jag ju ett mål som jag måste nå Flört
  • Triton77

NU är den beställd!!
    Fri frakt och min klänning och en tärnklänning för totalt 207 us dollar! Känns som om de inte skulle passa så är det inte hela värden.............
    Beräknas att komma runt den 20 mars

• Thailand2011

Har samma problem att chatten inte funkar. :/
    Får väl bärga mig till imorgon då... men jag ville beställa NU ju...hihi =)

• Thailand2011

Åh, fortfarande ingen som svarar mig..  =/ O chatten fungerar inte... :/
    Någon som beställt däreifrån som kan hjälpa mig tro??

Jag undrar om en klänning... Det står i länken att det är satin och chiffong, men i beskrivningen står det bara satin. Men det ser ut att vara chiffong utanpå. Tror ni att dom menar att det innersta lagret är satin och de yttersta är chiffong? (kan inte ens länka eftersom det nog är något fel på deras sida verkar det som)

Jag ska gifta mig i Thailand på en strand. Är det för varmt att ha satin närmast kroppen tro? En klänning helt i chiffong är ju genomskinlig o det vill man ju inte....

Rörigt inlägg...japp, men hoppas någon förstår mig =)

• ShoegirlNYC

I torsdags kom min klänning! Och jag är så lyckligSkrattande Den är precis så vacker som jag trodde, så jag har bara gott att säga om milanoo!!!

• Thailand2011

Åhhh, vad bra att du blev nöjd!!!
    Kan man få se bild??
    Min ska komma den 16 mars.... väntar med spänning =)

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av milanoo.com???