Någon som har erfarenhet av milanoo.com???
Tänker snart beställa min brudklänning och undrar om någon där ute har erfarenhet av milanoo.com. Det är nämligen där jag hittat den!
Tänker snart beställa min brudklänning och undrar om någon där ute har erfarenhet av milanoo.com. Det är nämligen där jag hittat den!
Jag har hittat "min" klänning och funderara på att skicka in en beställning idag. Ska även kolla på klänning till min tärna. Måste nog måttbeställa då jag är lång. Undrar bara HUR mycket jag ska lägga till, vill ju inte att den blir för kort....hellre för lång så att man kan sy upp den ist.
NU är den beställd!!
Fri frakt och min klänning och en tärnklänning för totalt 207 us dollar! Känns som om de inte skulle passa så är det inte hela värden.............
Beräknas att komma runt den 20 mars
Har samma problem att chatten inte funkar. :/
Får väl bärga mig till imorgon då... men jag ville beställa NU ju...hihi =)
Åh, fortfarande ingen som svarar mig.. =/ O chatten fungerar inte... :/
Någon som beställt däreifrån som kan hjälpa mig tro??
Jag undrar om en klänning... Det står i länken att det är satin och chiffong, men i beskrivningen står det bara satin. Men det ser ut att vara chiffong utanpå. Tror ni att dom menar att det innersta lagret är satin och de yttersta är chiffong? (kan inte ens länka eftersom det nog är något fel på deras sida verkar det som)
Jag ska gifta mig i Thailand på en strand. Är det för varmt att ha satin närmast kroppen tro? En klänning helt i chiffong är ju genomskinlig o det vill man ju inte....
Rörigt inlägg...japp, men hoppas någon förstår mig =)
I torsdags kom min klänning! Och jag är så lycklig Den är precis så vacker som jag trodde, så jag har bara gott att säga om milanoo!!!
Åhhh, vad bra att du blev nöjd!!!
Kan man få se bild??
Min ska komma den 16 mars.... väntar med spänning =)