• GnuGS
    Äldre 10 Jan 12:15
    17609 visningar
    12 svar
    12
    17609

    Tips på bröllopsnattshotell i Stockholm?

    Vi gifter oss i Stockholm i juni, och funderar på om vi ska kosta på oss att spendera bröllopsnatten på hotell eller ej.

    Å ena sidan är det ju roligt och romantiskt (och ett unikt tillfälle att få ta in på hotell i vår hemstad!), plus att våra egna respektive lägenheter möjligen är fulla av övernattande bröllopsgäster.
    Å andra sidan känns det som en dryg kostnad när vi ändå har så många andra utgifter – jag vill vara kvar så länge som möjligt på festen, och då känns det som onödigt med ett dyrt hotellrum.

    I alla fall: jag undrar nu om någon känner till något fint hotell i Stockholm där man får checka ut extra sent? Om vi dråsar in sent på natten vill vi inte gärna checka ut redan klockan 11...utan hinna njuta av varandra och av hotellet.

    Jag har kollat lite på bröllopspaketen på diverse hotell, såsom Grand Hotel, Hotel Diplomat, Rival och Långholmen (där vi ska ha vår fest) men inget har känts superlockande, givet vad det kostar. Tacksam för tips på bra erbjudanden i största allmänhet (alltså även på hotell som inte erbjuder sen utcheckning)!

  • Svar på tråden Tips på bröllopsnattshotell i Stockholm?
  • GnuGS
    Äldre 10 Jan 23:37
    #4

    Vilka bra tips; tack, alla!

Svar på tråden Tips på bröllopsnattshotell i Stockholm?