• Emelie 87

Coola ställen att fotograferas på i Stockholm!

Eller varför inte tunnelbanan? Det hade vart käckt att fånga ett rullande tåg som bakgrund. :)

Annars finns plattan. Där såg jag ett brudpar plåtas en gång. Frågan är fortfarande dock ifall det var dom svarta och vita stenarna som var menade som bakgrund.

En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • Emelie 87

Tja, om ni gillar parker så finns Humlegården. Kan ju alltid fotograferas precis framför kungliga biblioteket där. :) Eller helt enkelt bara med en parkbakgrund ifall ni ska gifta er på sommaren.

Stureplan är ett annat förslag med svampen eller kanten på huset där klubbarna laroy och spy bar finns.

Millespottan vid KTH.

• Emelie 87

Biblioteksgatan är ett annat Östermalms-/Norrmalmsförslag.

• Emelie 87
    ClaraH skrev 2011-01-06 01:50:27 följande:
    Tack för tipsen. Humlegården lät ju bl.a. som ett naturligt val.
    Humlan är jättemysigt tycker jag. :) En idé är att ställa sig under Linnéstatyn, eller i gången.
  • Emelie 87

Jag vet inte ifall ni är AIK, djurgårdare eller bajare. Men en idé vore framför antingen Råsunda, Stockholms Stadion eller Söderstadion. Eller kanske på hemmaläktaren. ;)

• Emelie 87
    Aniara4 skrev 2011-02-01 22:20:24 följande:
    I så fall lär ju fotografen stå uppe på bilnivån och paret nedanför på plattorna. Det skulle nog kunna bli riktigt effektfullt!
    Ja det skulle bli riktigt coolt. :) Jag gillar starkt den idén. :)
  • Emelie 87
    AnnaPanna skrev 2011-02-02 08:47:55 följande:
    Många bra förslag i denna tråd! Drömmer

Funderar också på om det inte skulle vara snyggt att ta bilderna ute på Djurgården så att man har en vy av Stockholm i bakgrunden? 
    Jo det skulle mycket väl kunna bli något. Då kommer jag i första hand att tänka på skansen och grönan. Där finns ju en del platser med utsikt över Stockholm, och då får man en rätt fin inramning. :)
Svar på tråden Coola ställen att fotograferas på i Stockholm!