Champagneglas på IKEA - utförsäljning fram till nyår
Hej hej
Ville bara tipsa om att IKEA säljer ut sina glas fram till nyår - 6 glas för 9kr. Superbra att köpa på sig så att man har hemma!!!! Köp några extra ifall några går sönder!!
//Helen
Hej hej
Ville bara tipsa om att IKEA säljer ut sina glas fram till nyår - 6 glas för 9kr. Superbra att köpa på sig så att man har hemma!!!! Köp några extra ifall några går sönder!!
//Helen
man behöver INTE vara IKEA family medlem sa de idag när ja ringde IKEA kundtjänst!!! : )
Annars kostar det inget, och går väldigt fort att gå med i family. Sedan kan man ju gå ur om man inte vill vara med längre...
nu ha ja vare där o handlat, 14 kartonger (84 st glas) inga problem alls och köpa många! :)
Känns kanon och vara ännu ett steg i rätt riktning :)
ni har inge tips på nå roligt o göra med glasen?
va inne först på o namna alla glas fast de kasnke blir lite kaos när man ska söka "sitt" glas där på brickan i vimlet ?
hm nå annat roligt kasnke?
Jag och min blivande tog med oss hela familjen och alla blev både IKEA family medlemmar och köpte glas. Sitter nu med 108 glas för ca 150kr. Kan inte bli bättre! Det blir säkert fler som vill låna dem framöver
Nu har jag handlat mina 2 kartonger. Japp - här var de hårda på reglerna. Ska inviga dem redan idag:D
Någon som vet om priset bara gällde fram till nyår eller finns erbjudandet kvar??
Det gällde tyvärr bara fram till nyår.
Jag gifter mig i slutet av sommaren och köper gärna era glas om ni vill bli av med dom.
precis, hur många behöver du?
gifter oss 23juli så efter de är våra 85 "lediga"
Jag är på jakt efter billiga glas. Om det är så att ni vill sälja era glas efter ni använt dom så räcker jag upp en hand. Bor utanför Lund i Skåne och gifter mig den 4 juni.
Jag finns i Alingsås trakterna och har ca 75 glas efter 25 Juni
Är också ev intresserad av billiga glas, om nån vill sälja. Gifter oss 30 juli i Värmland. :)